Historiske SID kort
Fra : Ukendt

Dato : 12-10-04 22:15

Er der nogen, der fra "de gode gamle dage" har SID kort liggende fra
følgende sogne på Sydfalster?:

Gedesby, Skelby, Væggerløse og Idestrup,

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : Mogens Laursen

Dato : 13-10-04 16:16

Afsendt som ønsket til din mailadresse.

Mvh, Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-04 19:59

Den 13/10-2004 klokken 17:16, skrev
"Mogens Laursen" <laurs@mail.tele.dk>
i <416d4690$0$256$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:

> Afsendt som ønsket til din mailadresse.

Tusind tak for den hurtige hjælp.

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-04 21:41

Hvad er SID-kort?
Jeg har også aner i de sogne.
mvh Erling

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-04 09:16

Den 22/10-2004 klokken 22:41, skrev
"Jensen" <emj(at)pc.dk>
i <41797068$0$269$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:

> Hvad er SID-kort?
> Jeg har også aner i de sogne.

Jeg kopierer lige mit svar på det samme spørgsmål fra DIS forum:

"Det var en slags gamle sognekort med matrikelnumre og parceller, som man
tidligere frit kunne hente hos Kort & Matrikelstyrelsen.
SID (kontra JPG eller GIF) er et specielt skaleret format, som kan læses
med en speciel plug-in."

Der er sikkert andre, der kan give en bedre teknisk forklaring.

Med venlig hilsen,
Kjeld