Unlock af t68i
Fra : Stig Mogensen

Dato : 12-10-04 21:35

Jeg vil skifte fra Sonofon, og har fået mit nye simkort fra min nye udbyder.

Et opkald til Sonfon's automatiske kundervice telefonlinie, afslører at jeg
blot sætter mit nye simkort i, trykker piletasten til venstre, trykker '*'
to gange, piletast igen, "yes", og så min låsekode.

Men der er ingen piletaster?. Jeg har prøvet at sætte det nye simkort i, men
uanset hvor meget jeg rykker i det lille joystick, sker der intet?.

Hende Sonofondamen er ikke helt korrekt......

Hvordan låser jeg min t68i op, når jeg har låsekoden?

/Stig

Fra : Stig Mogensen

Dato : 12-10-04 23:15

> Hvordan låser jeg min t68i op, når jeg har låsekoden?

Og jeg har også prøvet med det gamle Sonofon simkort.....og jeg har prøvet
uden simkort. Jeg har Googlet, og fundet frem til den samme fremgangsmåde
jeg har fået at vide fra Sonofon, som jo ikke passer....

Jeg kan IKKE komme ind i menuen, hvor jeg indtaster min låsekode.....

Nogen tips?????

/Stig

Fra : Anders

Dato : 13-10-04 06:08

Du skal købe dig en Terninator Dongle, eller finde en person i dit lokal
område, der kan låse den op for dig.

En Terminator Dongle koster ca. 325,- + porto.
Har en i overskud, som jeg ikke bruger mere (gider ikke at spilde tid på at
låse telefoner op).

Skulle du være int. kan du sende mig en mail (privat).
Så kan vi finde id af det...

/Anders

Fra : Søren Jørgensen

Dato : 13-10-04 08:38

Hej Stig.

Tryk joystikket til venstre, derefter 2 gange * og til venstre igen. Nu
skulle der gerne komme en menu frem med mulighed for at indtaste koden. Gør
der ikke det, er telefonen garanteret ikke låst. Prøv engang.
Med venlig hilsen...

Søren Jørgensen
www.smukkeagner.dk

Fra : helloo.dk

Dato : 13-10-04 10:27

"Søren Jørgensen" <soeren@smukkeagner.dk> wrote in message
> [...]
Gør
> der ikke det, er telefonen garanteret ikke låst. Prøv engang.

Det er nemmere at taste >*<<*<* der kan du se hvilken lås der evt er
låst...eller hvilken software version du har..
dette kan tastes uanset om der er simkort i telefonen eller ej... (kræver
blot at den er tændt
< = venstre
> = højre
* = Stjerne
hilsen Dan
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadet telefoner. Du så os på TV Lørdag d. 2. Oktober 2004
Det største professionel unlock firma i Jylland (Flere afdelinger.)

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 04-11-04 01:17

Søren Jørgensen skrev Onsdag den 13. oktober 2004 09:38 i beskeden
<416cdb51$0$269$edfadb0f@dread12.news.tele.dk> i gruppen
dk.teknik.telefoni.mobil.unlock:

> [...]
> skulle der gerne komme en menu frem med mulighed for at indtaste koden.
> Gør der ikke det, er telefonen garanteret ikke låst. Prøv engang.

De fleste unlock-steder taler om at der skal kabel til, for at låse en T68i
op, men når man på denne vis kan komme til menuen, hvor får man så
låsekoden, hvis ikke man ved hvilket firma den var låst til?

Ellers må jeg spørge min kammerat, der var tidligere ejer, for den må da
kunne åbnes...

På forhånd tak for svar.

Henrik, Slagelse

Fra : helloo.dk

Dato : 04-11-04 02:24

"Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> op, men når man på denne vis kan komme til menuen, hvor får man så
> låsekoden, hvis ikke man ved hvilket firma den var låst til?

Man sætter kablet (dongel) på for at finde koden som ligger gemt inde i
telefonen hvis man ikke ved hvilket telefonselskab som har låst telefonen.
Dette lille triks kan de fleste unlockere klare på www.dkunlock.dk
hilsen Dan
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadede telefoner. Du så os på TV lørdag d. 2. Oktober 2004.
Det største professionelle unlock-firma i Jylland (Flere afdelinger.)

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 04-11-04 12:12

helloo.dk skrev Torsdag den 4. november 2004 02:24 i beskeden
<4189850d$0$151$edfadb0f@dread11.news.tele.dk> i gruppen

Tak for svar...

Henrik, Slagelse