Marie Katrine Josephsen, Thisted Amt
Fra : Jørgen Nygaard Siig

Dato : 12-10-04 20:48

Er der nogen der kender Marie Katrine Josephsen (måske født 24 jul 1875)
gift med Anders (Dissing) Jensen født 28 mar 1877 Stagstrup Sogn, Thisted
Amt.

Jeg kan ikke finde andre oplysninger om Marie end dem jeg lige har skrevet,
men vil gerne længere tilbage i tiden. [:][/:]

Marie er min oldemor.

mvh Anita Siig

http://familytreemaker.genealogy.com/users/s/i/i/Anita-Siig-varde/index.html?Welcome=1097610287

Fra : Lars Foller Larsen

Dato : 12-10-04 22:04

Prøv at checke hende her

MARIE CATHRINE JOSEPHSEN
Female

Event(s):
Birth:
Christening: 17 MAY 1875 Snedsted, Thisted, Denmark

Death:
Burial:

Parents:
Father: ANTHON CHRISTIAN JOSEFSEN Family
Mother: NATHALIA CONSTANCE EMILIE CORTSEN

begin 666 spacer.gif
M1TE&.#EA"@`*`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````*``H`0 ((A(^IR^T/
$8RL`.P``
`
end

Fra : Jørgen Nygaard Siig

Dato : 13-10-04 08:23

Hej Lars.

Som du vil kunne se er hun i følge de oplysninger du har fra familysearch
døbt før end den fødselsdato jeg har p.t.

mvh Anita Siig

Fra : Christian Gram-Hanss~

Dato : 13-10-04 11:29

"Lars Foller Larsen" <follerREMOVE@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

Hej Lars.

Når jeg åbner den vedhæftede fil, får jeg bare en
blank side med en lille firkant i midten. Ved du
hvorfor? Er det noget jeg mangler at installere?
Christian Gram-Hanssen

Fra : Lars Foller Larsen

Dato : 13-10-04 19:16

Der skal ikke være nogen vedhæftning, må være noget der er opstået ved
'klippe klistre'
Lars

Fra : Bjarne Damsgaard

Dato : 14-10-04 16:00

Marie Cathrine og hendes mor boede ifølge FT 1880 i Løgstør:

aalborg, Slet, Løgstør Købstad, , , Forhus, 291 - 2 Fm, FT-1880

Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested

Nekoline Constanse Emilie Josephsen født Cortsen, 28, Enke, Lærerinde,
, Løgstør
Edel Margrethe Cortsen, 33, Ugift, Haandarbeide, , Løgstør
Marie Kathrine Josephsen, 4, Ugift, Enkefru Josephsens Barn, ,
Snedsted Sogn, Thisted Amt
Just Chr. Johan Theodor Josephsen, 2, Ugift, Enkefru Josephsens Barn,
, Løgstør
Jensine Pouline Jensen, 17, Ugift, Tjenestepige, , Bjørnsholm Sogn,
Aalborg Amt
Johanne Marie Sophie Nielsen, 14, Ugift, Laver Haandarbeide, ,
Zegerspløn ??

mvh

Bjarne Damsgaard
SogneTræf, http://www.damsg.dk

Fra : Jørgen Nygaard Siig

Dato : 14-10-04 20:37

Hej Bjarne.

Tusind tak for oplysningen. Der er lidt at arbejde videre på.

Jeg håber dog stadig at der er andre der også har oplysninger om Marie og
hendes familie.

mvh Anita

Fra : Jørgen Nygaard Siig

Dato : 17-10-04 07:37

Hej Bjarne.

Jeg har søgt videre på dine oplysninger, og fandt hende på family search,
med følgende oplysninger:
Så jeg håber at der er nogen der kan finde ud af, om det er den rette
person, eller om det er den rigtige fødselsdato jeg har på Marie i mine
notater.