Findes en håndfri BT bilinstallation som i~
Fra : Dr. 123

Dato : 12-10-04 17:29

Jeg kører meget i en larmende skrammelkasse og den originale
lednings-håndfri til min Nokia 5100 lyder ikke højt nok.
Det er heller ikke optimalt at skulle fumle med øredimser under kørslen når
fonen ringer.
Derfor tænkte jeg at der evt. fandtes en Bluetoothløsning hvor man har en
installation i bilen som automatisk benyttes når man er i bilen.
Lyder det kryptisk?
Findes det?

Tonny.

Fra : Vike

Dato : 12-10-04 18:23

Ja da, se f.eks www.driveblue.com.

mvh

Fra : J.K.A

Dato : 12-10-04 18:22

> [...]
> Derfor tænkte jeg at der evt. fandtes en Bluetoothløsning hvor man har en
> installation i bilen som automatisk benyttes når man er i bilen.

Ja det findes og kan købes bla. hos thansen

Fra : benny.dk

Dato : 12-10-04 21:58

> [...]

>Derfor tænkte jeg at der evt. fandtes en Bluetoothløsning hvor man har en
>installation i bilen som automatisk benyttes når man er i bilen.

Nu ved jeg ikek om N 5100 er kompatibel, men ellers lyder det som en
Nokia 610 du skal have.... Læs mere på deres hjememside, men det er en
telefon som er installeret i bilen og overtager din mobils simkort via
blåtand.

/benny.dk

Fra : Klaus Kjærgaard

Dato : 12-10-04 21:46

On Tue, 12 Oct 2004 18:28:40 +0200, "Dr. 123" <BrugIkkeDenne@mail.dk>
wrote:

> [...]
>Derfor tænkte jeg at der evt. fandtes en Bluetoothløsning hvor man har en
>installation i bilen som automatisk benyttes når man er i bilen.

Sony Ericsson har denne
http://www.bkmdata.dk/Telecomshop/Info%20sider/HCB-30.htm

Vh
Klaus