ADSL
Fra : Søren Hansen

Dato : 12-10-04 13:16

Hej

Jeg er i fuld gang med at kigge på huse, kæresten skal have plads til hesten
og jeg skal naturligvis have ADSL
Men er der en nem måde at tjekke på en adresse eller tlfnr om der kan
leveres ADSL?

Jeg er fortrinsvist interesseret i TDC.

--
SH

Fra : Anders S.

Dato : 12-10-04 18:08

"Søren Hansen" <sh@dk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> hesten
> og jeg skal naturligvis have ADSL
> Men er der en nem måde at tjekke på en adresse eller tlfnr om der kan

Ja ring til TDC ks 80808010.

--
MVH
Anders S..

Fra : Sørensen

Dato : 12-10-04 23:08

"Søren Hansen" <sh@dk.invalid> skrev >
> Jeg er fortrinsvist interesseret i TDC.

Du skal være svært uheldig for at TDC ikke dækker. De dækker 95% af landet
og arbejder på at nå op på 98%.

vh.
Sørensen

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 15-10-04 01:55

"Sørensen" <no@i.dont> wrote in message

> Du skal være svært uheldig for at TDC ikke dækker. De dækker 95% af landet
> og arbejder på at nå op på 98%.

De 95% de dækker er nok fortrinsvis områder der ikke egner sig til heste
(læs byer).

Fra : Peter Knutsen

Dato : 16-10-04 06:35

Thomas Wesley Hinton wrote:

> De 95% de dækker er nok fortrinsvis områder der ikke egner sig til heste
> (læs byer).

Er der tale om 95%/98% af Danmarks befolkning eller 95%/98%
af Danmarks areal? De to ting er vidt forskellige, idet
befolkningen (af yderst forståelige grunde) har en tendens
til at klumpe sig sammen på et ret lille areal.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 16-10-04 19:40

On Sat, 16 Oct 2004 07:34:53 +0200, Peter Knutsen
<peter@sagatafl.invalid> wrote:

>Er der tale om 95%/98% af Danmarks befolkning eller 95%/98%
>af Danmarks areal?

Der er tale om 95% af de danske husstande:
http://om.tdc.dk/artikel.php?id=49537&dogtag=tdc_o_presse_presse
http://om.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_o_datter_total

/Jarlskov