praktik søges i Randers
Fra : grisling@somedomain.~

Dato : 12-10-04 09:19

Hej. Jeg er en pige på 25 år som ønsker en praktik plads hvor jeg kan se om det er heste jeg
skal have et job indenfor. Jeg er ikke særlig vantil heste da det er langtid siden at jeg har
redet, så du skal være klar på at jeg skal lære det meste fra bunden. Når det er sagt så skal
det også siges at jeg er meget lærnem. Jeg søger et sted hvor det er muligt at komme med
offenligt transport til og fra Randers og det må ikke ligge for langt væk (tidsmæssigt).
Hvis det har givet dig interresse så må du meget gerne skrive til mig på min mail:
grisling79@yahoo.dk.
Mange tak for din tid til at læse min annonce.
Hilsen Martina