AGP x 4 ??
Fra : Jens Niemann Olesen

Dato : 13-05-01 22:15

Hej,

Hvordan checker jeg om jeg kører AGP x 4 og evt. ændre det fra ect. x 2 til
x4. ?

Har det i øvrigt nogen praktisk betydning om maskiner kører det ene eller
det andet ?

Konfiguration:

800 AMD Thunderbird
256 SDRAM
32 ram Gullimot 3D Prophet DVI Grafikkort

1000 tak for evt. svar.

Jens
A7V bundkort

Fra : Karsten Borchers

Dato : 13-05-01 22:37

Du kan se din AGP hastighed med dette program, Wcpuid.
(Klik på AGP Info)
http://www.tweakfiles.com/processor/wcpuid.html

Der er er ingen mærkbar forskel på AGPx2 og 4.
Samlede min 1200Mhz Tbird idag, og benchmarkede forskellige indstlinger. i
bla. 3D Mark 2001.
Forskellen på AGPx2 og AGPx4 var 11 til AGPx4's fordel. Og dette kunne lige
så nemt have været en tilfældighed. Grafikkortet er et Asus V7700 32Mb.

Karsten Borchers
www.simracing.dk

Fra : Karsten Borchers

Dato : 13-05-01 22:41

Nåja, du ændre din AGP hastighed i BIOS.
Ved ikke hvor på et Asus board ?

Borchers

Fra : Jens Niemann Olesen

Dato : 13-05-01 22:49

Tak for dine svar. Jeg prøver tweak-files.com

Jens
+