nybegynder i Ry
Fra : Kim

Dato : 11-10-04 17:29

Hej

Junior på 5 år vil meget gerne ud at fiske her omkring Ry hvor vi bor. Jeg
tror at det er vigtigt at man får en god oplevelse hvis man prøver at fange
noget første gang. Det er mindre vigtigt hvad man så fanger! Selv har jeg
fisket en del før vi flyttede til Ry men har ikke fået gjort noget ved det
siden

Alle gode ideer modtages

Kim

Fra : Splitcane

Dato : 12-10-04 06:35

Hvorfor ikke prøve i lystbådehavnen efter skaller og brasen?
Har du adgang til en båd er Gudensø et godt revir for både sandart og
gedde (har fisket sandart en del gange og fået op til 3,5 kg).
Sandarterne på denne årstid er svære, men gedder fisket med en agnet
skalle burde være opnåeligt.
Du har også en grejhandler i Ry, som bør være i stand til at hjælpe dig
lidt på vej. Han kender også den lokale forening hvor du vil få meget
mere viden.

http://www.kandu.dk/

Fra : Kim

Dato : 12-10-04 16:00

"Splitcane" <Splitcane.news@kandu.dk> wrote in news:416b6d9b$0$159
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> [...]
> Du har også en grejhandler i Ry, som bør være i stand til at hjælpe dig
> lidt på vej. Han kender også den lokale forening hvor du vil få meget

Man må ikke fiske i lystbådehavnene, hverken den i Knudsø eller i marinaen.
Med hensyn til at tale med grejhandleren er det nok en god ide, så det vil
jeg prøve.

Kim

Fra : S.B.

Dato : 14-10-04 17:13

> [...]
marinaen.
> Med hensyn til at tale med grejhandleren er det nok en god ide, så det vil

Ellers er der da Holmens camping - put & take
Hvor gode fangsmuligheder der så er der, det ved jeg ikke.

/Søren

Fra : Ole Hanelius

Dato : 19-10-04 15:56

Kim <kims@mail.dk> wrote in

> [...]
> at fange noget første gang. Det er mindre vigtigt hvad man så fanger!
> Selv har jeg fisket en del før vi flyttede til Ry men har ikke fået

Hej Kim

Prøv at kontakte den lokale fiskeriforening:
http://www.fiskeriforeningen-gudenaa.dk/

eller Ry Turistforening:
http://www.visitry.com/composite-773.htm

Ole Hanelius