? til Bjarke Christensen
Fra : Hans Olsen

Dato : 11-10-04 15:07

Hej Bjarke
Eksisterer MAXI klubben endnu, jeg har prøvet
e-mail til flere i bestyrelsen, men får ikke rigtig svar.

Hans Olsen

Fra : Morten Grouleff

Dato : 11-10-04 18:55

"Hans Olsen" <hoNOSPAM@vejen-net.dk> writes:

> Hej Bjarke
> Eksisterer MAXI klubben endnu, jeg har prøvet
> e-mail til flere i bestyrelsen, men får ikke rigtig svar.

Jeg er godt nok ikke Bjarke :)

Jeg har også tidligere forsøgt at sende emails til bestyrelsen uden at
få svar

Men det er alligevel lige lykkedes mig at melde mig ind i klubben, så
jeg håber da stadig den eksisterer... Jeg mødte nogle andre Maxisejlere
i Kaløvig Bådelaug som havde girokort og et par medlemsblade til mig, så
det gik let nok.

Mit bedste bud er at sende email til flere fra bestyrelsen og se om ikke
derer bid et sted.
--
Morten Grouleff.

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 11-10-04 19:04

Ja, den eksisterer bestemt og i glimrende stand.

MEN på Jeres feed-back må man konstatere, at de muligvis har et problem i
deres håndtering af e-mails. Jeg eskalerer sagen til klubbens bestyrelse.

/Bjarke

Fra : Hans Olsen

Dato : 11-10-04 21:11

"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@(IngenSpam)grevestrand.dk> skrev i en
meddelelse news:ckehvb$6gr$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> deres håndtering af e-mails. Jeg eskalerer sagen til klubbens bestyrelse.
Hej
Undskyld Bjarke, jeg fik vist sendt til din private mail adresse, men
andre skal da ikke "snydes"
Hejsa
Fik lige en mail fra formanden, som beder mig om at sende en mail
til jeres kasserer, men det er jo ham som ikke svarer
Jeg har erhvervet mig en ældre MAXI 87 - men fin - fin båd.
Vi sejlede hende fra Sønderborg i går formiddag, men desværre
havde vi vinden lige i "snuden" så vi holdt "pause" i Årøsund
kl. ca. 16.00 efter 25 mil. (men hun holder nu en kanon fin højde)
Fortsatte i dag, vinden var i Øst - så det gik bare "Hjem over" vi
holdt 6 - 8 knob, så det var en kanon fin sejlads, og virkelig flot
vejr, især fantastisk smuk tur ind igennem Kolding fjord.
Træerne har nogle flotte farver på denne årstid, og solen
strålede som en sommerdag.
Dette er vores første sejlbåd, efter 15 år med rat skal man
nu lige have en tilvænningsperiode med en "træpind" i hånden, men
det tror jeg nu nok jeg skal falde for i fremtiden, i hvert tilfælde
er det rart ikke at skulle høre på diesel dunkeren hele tiden.
Og nu er det snart vinter - og vi har ingen sommer hat`
men hvad skal vi også med en sommerhat, når det snart er vinter
(Det bliver en lang vinter, for os)
Hilsen
Hans Olsen

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 16-10-04 22:30

Jeg har kommunikeret (via e-mails!) med kassereren. Han siger at 30
medlemmer er blevet indmeldt siden han kom retur fra sommertogt medio
august. Af disse er 27 indmeldt via e-mail korrespondance og 3 via telefon.

- så det er måske ikke så ringe endda.

Bemærk det nye blad er på vej ud i postkasserne. Jeg har lagt forsiden og
indholdsfortegnelsen på www.maximalt.dk

/Bjarke