Surfcasting newbie
Fra : Ukendt

Dato : 11-10-04 13:19

Hejsa alle sammen

Jeg til Skagen i midten af november en lille uges tid, og i den forbindelse
har jeg fået mulighed for at låne en surfcasting stang, som jeg gerne skulle
prøve kræfter med, men jeg aner mildt sagt intet om surfcasting, er der
nogle der har lidt tips til hvilke forfang man skal bruge? hvad skal der
sidde på forfanget? hvad er det muligt at tage oppe fra Skagen med
surfcasting udstyr?

Jeg håber der er nogle der har lidt tips og gode råd.

På forhånd tak

James

Fra : Posten

Dato : 11-10-04 20:45

Hejsa.

Prøv en gang at kigge her:

www.surfcastingklub.dk

/Anders

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-04 18:52

> Hejsa.
>
> Prøv en gang at kigge her:
>
> www.surfcastingklub.dk
>
> /Anders

Jeg har været inde og kigge på siden flere gange, og syntes ikke den er
særlig informativ, derfor postede jeg mit indlæg her. Så jeg håber der er
nogle der kan hjælpe med lidt input.

James

Fra : Posten

Dato : 13-10-04 08:31

Jo den er absolut informativ. Lidt rodet opbygget i øjeblikket. Men hvis du
er tålmodig nok, og leder rundt, finder du nok alt hvad du skal bruge. Især
hvis du finder ind på den gamle side.

Hvis du har læst grundigt, kan du også stille mere specifikke spørgsmål, og
bruge forum derinde.

Bortset fra hvad man kan fange omkring Skagen, finder du det meste.

Anders

Fra : B.Meier

Dato : 28-10-04 15:53

Hey James -

Jeg fandt denne side http://www.surfcastingklub.dk/sider/grejmenu.htm hvor
der står noget om forfang m.m. - jeg aner ikke hvor ved skagen der er godt
og hvad man kan få der .... men er da også nysgerrig ...
....overvejer selv at komme igang med surfcasting

mvh Meier