S. 3D ark
Fra : stumpe

Dato : 11-10-04 08:56

3D ark i A4 str. sælges til 3 kr. stk. plus porto.

Da jeg har ikke har kunnet stå for de 3d ark som jeg har set, er det
efterhånden blevet til en forfærdelig stor samling, som jeg overhovedet ikke
selv kan bruge. Der er mange nye i blandt. Foto kan mailes, men ikke af dem
alle. For dem der ikke ved det, er det til at lave anledningskort med.

Hilsen Susanne

Foto kan mailes

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 11-10-04 11:35

I news:416a3c76$0$247$edfadb0f@dread16.news.tele.dk <stumpe>
<vindfeldt@pc.dk> skrev:

> 3D ark i A4 str. sælges til 3 kr. stk. plus porto.

Du skal finde dig en markedsgruppe.
Salgsannoncer er ikke velset uden for markedsgrupperne dk.marked.*

De bedste bud du kan få her i gruppen er i stil med:
1 stk. vingummi, hvis leveret på adressen ;)

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 11-10-04 20:53

Carsten Finn Rasmussen wrote:
> De bedste bud du kan få her i gruppen er i stil med:
> 1 stk. vingummi, hvis leveret på adressen ;)

Næh hov - udenfor markedsgrupperne handler vi i skumbananer og ikke vingummi
!

Jan

Fra : jonas

Dato : 12-10-04 08:19

Jan Vestergaard berigede verden med:

> Næh hov - udenfor markedsgrupperne handler vi i skumbananer og ikke
> vingummi !

YES! Det er min chance. Hvor mange skumbananer kan man få for en pose huller
til vanliekranse (ca. 25 stk)? En anden ville give mig 1400 vingummier, men
så mange kan jeg ikke spise.

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 12-10-04 08:43

I news:416ae417$0$164$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk <Jan Vestergaard>
<jan@jve.invalid> skrev:

> Næh hov - udenfor markedsgrupperne handler vi i skumbananer og ikke
> vingummi !

Jeg hader skumbananer. Hvor mange skumbaner går der på en vingummi,
eller omvendt?

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : stumpe

Dato : 11-10-04 21:18

Hej
Det var jeg ikke klar over
Tak

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 12-10-04 09:42

I news:416aea78$0$284$edfadb0f@dread16.news.tele.dk <stumpe>
<vindfeldt@pc.dk> skrev:

> Hej
> Det var jeg ikke klar over
> Tak

Alt forladt :)
Du kan læse mere om grupperne her:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?list=dk.admin

Chancerne for et godt svar og en god behandling er større jo nærmere man
kommer den rigtige gruppe. Er du i tvivl om hvilken gruppe du skal poste
i, kan du altid få vejledning i dk.velkommen, der er oprette netop til
dette formål.

Det er altid lettere at skik følge, end at land fly ;)
Ellers velkommen til :)

mødes med en gunstig lejlighed....