OT Navnemisbrug af Hasse Jeppesen...
Fra : Claus Tersgov

Dato : 11-10-04 05:07

Da jeg netop har konstanteret, at Hasse Jeppesen alias "hansi", "ibber",
"jensen", "ib hermansen", "Ibber Rene Cairo", "IT-teknik" og hvad han ellers
måtte have af mystiske nicknames, nu er begyndt at skrive indlæg med mit
navn som afsender, er jeg desværre nødsaget til at gøre opmærksom på, at
ALLE indlæg med mit navn, som ikke er afsendt fra IP adressen:
217.157.136.104 er falske!

Hasse Jeppesen afsender tilsyneladende med dynamisk IP adresse, så den
ændrer sig fra tid til anden.

Dette indlæg news:<ckbev5$fmb$1@news.net.uni-c.dk> er skrevet af Hasse
Jeppesen med IP adressen: 62.61.144.252 og disse indlæg:
med falsk afsender er også fra samme IP adresse: 62.61.144.252

Hasse Jeppesen er tilsyneladende ikke blevet klogere af sin dom for
datakriminalitet, siden han nu begiver sig af med forfalskning og
netmisbrug, og følgelig er der indgivet klage til UNI-C for netmisbrug.

Såfremt Hasse Jeppesen fortsætte denne forfalskning/misbrug agter jeg at
indgive politianmeldelse.

XFUT dk.admin.netmisbrug (hvilket betyder, at svar havner i denne gruppe)

Claus