fladjern
Fra : Nana Sørensen

Dato : 10-10-04 22:25

Hejsa Gruppe...

Aner ikke om det her er den rigtige group, men jeg kunne ikke finde en der
hed: dk.fritid.mithårergrimt.

Jeg leder efter et fladjern som er ganske særligt. Jeg har ledt og jeg har
søgt, jeg har googlet og rodet rundt. Uden resultat.

Det skal opfylde følgende kriterier:

1. Det SKAL være keramisk
2. SKAL have "blød" belægning på pladerne. Altså at pladerne ikke er
stenhårde.
3. skal være smalt, max 7 cm.
4. Skal kunne varme som død og helvede.
5. må max koste 600 kr. (evt mere, hvis det er megafantastisk.)

Jeg har det problem at jeg for et par år siden blev permanentet. (momentan
sindssyge.) Jeg har nu det lækreste glatte hår. Bare IKKE i de nederste tyve
cm, som stadig er puddel-krøllede. Pisse-ufedt.
Jeg har allerede to fladjern. Et gammelt discount-et og et ok keramisk
fladjern. Ingen af dem bider på mit hår. Jeg har prøvet en venindes
fladjern, som bare er supergodt. Det har de der eftergivende plader, som
bare gjorde mit hår mega-glat. Men det koster 1600 kr, og det passer slet
slet ikke til mit budget.
Hvad f... gør jeg så? Please hjælp mig.... Frisører, hårkyndige, mennesker?
Hjælp...

Mvh. Nana (Meget arg omkring sit hår.)

Fra : Rundude

Dato : 11-10-04 21:21

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> slet ikke til mit budget.
> Hvad f... gør jeg så? Please hjælp mig.... Frisører, hårkyndige,

Snak med en frisør - de har ofte slige sager til salg i deres saloner...
ellers kan de være behjælpelige med at finde det der passer til dit hår...

mvh
Rundude aka Kenneth