Elektronisk høreværn
Fra : Harald

Dato : 09-10-04 17:09

Hej

Nogen der kan anbefale nogle rimelige gode elektroniske høreværn som ikke
lige koster 2500,- som f.eks. Bilsom gør? Og hvor kan de købes?

Mvh
HK

Fra : Røver_ib

Dato : 10-10-04 10:31

Peltor sound trap, kan købes i stort set alle jagt butikker.!

Fra : Kito

Dato : 10-10-04 15:48

Er det i kasser med 5 stk. den pris du nævner. Prøv peltor, der får du 3 sæt
til prisen. Dem jeg har, fås til priser fra 700 til 1400 for de samme, så
prøv at hør dig lidt omkring.

vh
Poul

Fra : Michael Frandsen

Dato : 11-10-04 07:55

prøv www.10-4.dk de har ofte peltor til 799,-

Michael Frandsen
slet SUPER fra min mail adresse

Fra : Harald

Dato : 11-10-04 16:00

"Michael Frandsen" <m.frandsen@SUPERstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> prøv www.10-4.dk de har ofte peltor til 799,-

I den lokale 10-4 havde de desværre ikke dem mere, de havde kun nogle peltor
til 2400,- så jeg må prøve i en anden by.

/HK

Fra : Valle

Dato : 12-10-04 10:04

Efter kort søgning gennem Google :
http://www.aalborgjagt.dk/diverse.htm 999,00

Findes måske billigere andet steds - hvis det ikke lige er en jagt
forretning !

Mvh Jack Vallentin

Fra : Claudio Adam

Dato : 15-10-04 16:38

> [...]
>Hej
>
>Nogen der kan anbefale nogle
>rimelige gode elektroniske høreværn som ikke

Goddag goddag, i det seneste nummet af Hjemmeværns Bladet er der
en interessant artikel om Lyd-dæmpere, tænker bare ikke det er
lovligt på " private skydebaner "

hilsen, Adam
--

www.sitecenter. dk/dannebrog

Fra : Michael Frandsen

Dato : 18-10-04 19:32

så lige dem her på qxl
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=14145994&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=3&Catg=10166

Fra : Klaus Fogh

Dato : 19-10-04 21:05

Jeg har netop set denne mulighed som må siges at være billig hvis de er
noget værd. De skulle udelukke al støj over 85 dB til blot 295,- kr + moms.
katalogets side 2.
http://www.p-lindberg.dk/kataloger/pdf/katalog181004.pdf

Hilsen Klaus Fogh

Fra : Harald

Dato : 19-10-04 23:24

"Klaus Fogh" <klaus.fogh@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har netop set denne mulighed som må siges at være billig hvis de er
> noget værd. De skulle udelukke al støj over 85 dB til blot 295,- kr +
> [...]

295,- + moms

/HK