SE 610/630 vs Nokia Bluetooth CK-1W
Fra : Tonny Jensen

Dato : 09-10-04 10:02

Hejsa
Jeg har lige installeret et Nokia CK-1W i mine forældres bil. Der er testet
med en SE T630 og de folk man ringer til siger der er en skrækkelig lyd. At
de kan høre sig eget ekko osv. Når man sidder i bilen virker samtalen
normal. Efterfølgende prøvede jeg af med min N6230 og her virkede alt
perfekt.
Er det nogle indstillinger på SE'en eller kan de 2 ting bare ikke sammen.
Begge telefoner virker iøvrigt rigtigt godt på mit Jabra BT200.
Mvh
Tonny

Fra : Jakob Christensen

Dato : 11-10-04 00:20

Hej Henrik...

Jeg har selv en SE t610, og hvis det er fordi du overvejer at købe en, så
synes jeg lige du skal vide at den er ret langsom, især når man skal sende
sms'er er den utroligt langsom, også selvom hukommelsen er helt tom, så vidt
jeg ved er det et problem ved næsten alle SE'er... så er den så billig i
forhold til design og at man får bluetooth med.
mvh Jakob