mail() skal sende html
Fra : Klaus Andersen

Dato : 08-10-04 23:16

Jeg er stadig lidt grøn sorry.

Jeg skal sende en mail der skrevet i html. Men det går galt med
specialtegnene f.eks # osv.
Jeg ved godt man bare skal skrive \#, men er der en anden måde at konvertere
html så at det kan blive sendt med mail() ?

Fra : Kim Schulz

Dato : 08-10-04 23:20

On Sat, 9 Oct 2004 00:16:21 +0200
"Klaus Andersen" <ka@NOSPAMjm-design.dk> wrote:

> [...]
> Jeg ved godt man bare skal skrive \#, men er der en anden måde at
> konvertere html så at det kan blive sendt med mail() ?

htmlentries()
http://dk2.php.net/manual/en/function.htmlentities.php

--
Kim Schulz | Keen of Fundanemt? Want to share experieces with
Geek by nature | other users? join The Fundanemt User Group NOW!