PAS PÅ sejlervenner
Fra : Allan Schmidt

Dato : 08-10-04 23:00

Jeg er skriftligt blevet bedt om at slette mit indlæg om Nordfyn Marina af
Advokatfirmaet Søren Olesen ( Claus Munk )

min klient har konstateret at de på internettet udspreder usande
beskyldninger og fremsætter nedladene bemærkninger om min klients
forretningsførelse. dette er het uberettiget.
jeg skal hermed kræve at de aldeles omgående stopper hermed og samtidig
sletter alt tilgængeligt materiale rettet imod min klient på internettet. i
modsat fald må de forvente at der uden yderligere varsel bliver indgivet
politianmeldelse imod dem og anlagt injuriesag ved retten, hvilket kun vil
påfører dem yderlige omkostninger med risiko for at blive pålagt at skulle
betale erstatning

så det har jeg hermed gjordt

MEN....
sletter Nordfyn Marina så det som han har skrevet om mig ( jeg tænker
selvfølgelig på danmarks største løgn historie )
og sletter Nordfyn Marina samtidig hans trusler imod jer andre... ?
jeg tvivler også på om hans advokat overhoved ved besked om Nordfyn Marina
bruger dette vidunderlige sted til talerør
hvor han truer andre sejlere... ?
mvh
Allan Schmidt

Fra : Jacob Lindquist

Dato : 08-10-04 23:07

"Allan Schmidt" <as@allanmaler.dk> wrote in message
> Jeg er skriftligt blevet bedt om at slette mit indlæg om Nordfyn Marina af
> Advokatfirmaet Søren Olesen ( Claus Munk )

Måske du skulle tage kontakt til et af de mange forbrugerprogrammer.

--
Jacob

Fra : Alvin A. Bang

Dato : 09-10-04 09:41

"Allan Schmidt" skrev i en meddelelse news:41670de0$0> Jeg er skriftligt
> [...]
>

> min klient har konstateret at de på internettet udspreder usande
> beskyldninger og fremsætter nedladene bemærkninger om min klients

Det havde jeg ikke bøjet mig i støvet for!!!!
Da vi sidste gang diskuterede Nordfyn marina og deres metoder fik jeg flere
mails som respons på mine indlæg. De som mailede mig var alle "bange" for
firmaet og deres metoder og ville derfor ikke stå frem. Der var også et par
offentlige indlæg i denne gruppe, som bekræftede firmaets metoder.
"SÅ DERFOR VIL JEG GERNE ADVARE MOD FORRETNINGSMÆSSIGT AT INVOLVERE SIG MED
NORDFYNS MARINA" der er mange andre firmaer som ikke optræder i tide og
utide på internettet grundet deres ufine metoder.

Hvis der er flere som kan bidrage med historier kan man jo lave en
hjemmeside hvor alle kan få en uvildig vurdering af de som har dårlige
erfaringer med firmaet.
Firmaet og deres advokat er allerede en stor bidragsyder til denne side!!

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 09-10-04 12:07

Enig. Undlad blot at bruge følelsesladet og nedladende udtryk om *personen*.
Så kan det aldrig bære en injuriesag ved retten. Offentliggørelse af de
mange dårlige erfaringer kan I sagtens gøre (med mindre der selvfølgelig
står noget andet i Jeres kontrakter) uden at de kan få retslige
konsekvenser. Hvis I holder Jer til dette, så kan I blot ignorere de trusler
han eventuelt kunne finde på at fremsætte.

Hvorfor sender i ikke sagerne til DR Kontanten. De elsker den slags
"føde"....

/Bjarke

Fra : Claus Tersgov

Dato : 09-10-04 16:59

Alvin A. Bang skriblede og skrablede følgende:

> Hvis der er flere som kan bidrage med historier kan man jo lave en
> hjemmeside hvor alle kan få en uvildig vurdering af de som har dårlige
> erfaringer med firmaet.

Så er de jo netop IKKE uvildige!...

Du ved vel hvad uvildig betyder...

Altså er den slags sider intet værd og kan kun opfattes som en offentlig
gabestok. Dertil kommer, at de vil komme i konfilkt med Datatilsynet, hvis
den indeholder specifikke firma- eller personoplysninger.

Samtidig skal man også være opmærksom på straffelovens paragraf 267 og 268

Hele den historie, der ligger til grund for denne tråd er så utroværdig, at
jeg ikke ville kunne bruge det til noget som helst i forbindelse med det
pågældende firma. Historien og hele den facon, der er blevet eksponeret
siger mere om kunden end om firmaet...

Claus

Fra : Allan Schmidt

Dato : 09-10-04 18:48

Claus Tersgov... somme tider er jeg egentlig i tvivl om du overhoved er et
meneske eller en comp. dine svar er meget meget ensformige og latterlige...
du er utrolig,
få dig dog et liv mand, hvad er årsagen til at du evig og altid er så
negativ... ???
hvorfor ikke prøve:

Kvinder der er til salg for en date
Kvinder der tilbyder massage
Kvinder sælger sig til yngre mænd
kvinder der tilbyder excort
Kvinder sælger sig til gavmilde ældre mænd

kunne det ikke hjælpe lidt på dit humør... smiler

jeg stillede dig et spørgsmål i et tidligere indlæg... hvor bliver svaret a`
du ved det der med famileiforhold
Allan Schmidt
ps
den mest utroværdige er vist nok ham der som jeg tror du er i familie med...
?

Fra : Claus Tersgov

Dato : 10-10-04 12:38

Allan Schmidt skriblede og skrablede følgende:

> Claus Tersgov... somme tider er jeg egentlig i tvivl om du overhoved

Til gengæld er jeg ikke et øjeblik i tvivl om, at du er ualmindelig barnlig
og umoden. Dine indlæg taler for sig selv, og det er sørgeligt, at du ikke
kan holde sig til det væsentlige og argumentere sagligt.

Claus

Fra : Gunnar Holm

Dato : 10-10-04 04:28

Pruhh... pruhh... folkens hold hesten !!! Hold jer til sagen.

Jeg har svaret på Allans indlæg i andet forum, med dette svar:

Hej Allan.

Du skal bare slappe helt af og nyde din weekend, indehaveren af NORDFYNS
MARINE har ikke en "Disse" at have en sag mod dig i, jeg har undersøgt dette
ved en advokat (Godt nok en af mine bekendte, men det ændrer vel ikke ved
Dansk lovgivning)

Hvis du skulle komme i yderligere konfrontation med denne "Bådforhandler"
vil jeg støtte dig 100% og bruge en hel del af min fritid på, at få
stoppet ham èn gang for alle.
NORDFYNS MARINE kender mig, da de efter at vi har været GENNEM
registertilsyn og jeg ved ikke hvad, har meddelt, at de efter at blive
pålagt, at slette mit navn i deres register, har ytret - ja i tror det er
løgn men de sagde dælme´, i et brev til Registertilsynet, at de kunne få
tatoveret mit navn på kroppen.(Dette har jeg dokumentation for) At jeg
skulle have rådne tænder har NORDFYNS MARINE også udtalt sig om og dette
endda uden, at NORDFYNS MARINE har inspireret mine tænder. Ja- i tror, at
det er noget jeg finder på, men alt dette er sandt og jeg kan dokumentere
det !!! Jeg kan ikke lade være med, at få nogen tanker omkring NORDFYNS
MARINES vurdering af de både de lægger ud på nettet, hvad er denne
vurdering værd, når NORDFYNS MARINE, ubeset kan vurdere mine tænder til, at
være rådne ???

Som jeg oplevede NORDFYNS MARINE, sad indehaveren i et ombygget hønsehus
oppe i Ollerup på Fyn og printede salgsopstillinger ud og puttede i
kuverter, men det er selvfølgelig min opfattelse, sælgeren til min båd havde
ikke haft anden kontakt til NORDFYNS MARINE, end en fotograf der tog
billeder af den båd jeg købte.

Tag det helt roligt Allan, de er dybt useriøse, Michael Lindharth Nielsen
(NORDFYNS MARINE) har, efter min opfattelse, et stort problem med sit
temperament og jeg fatter ikke, at der er nogen seriøs advokat i Danmark der
kan tage hans "Forretningsmetoder" seriøst. Jeg tror vist også, at Michael
Lindharth Nielsen har skiftet advokat siden jeg sidst så hans navn på et
stykke papir.

Til slut kan jeg kun ønske , at Michael Lindharth Nielsen, (NORDFYNS MARINE)
var bekendt med det motto, som vi har i det firma som han skulle fortælle om
hvilken medarbejder de har ansat, nemlig:

"MED RETTIDIG OMHU".

Allan, venligst kontakt mig, jeg vil meget gerne snakke med dig omkring
dette.

Mvh.
Gunnar Holm.

Claus, hvad enten du er en computer eller er af kød og blod, så nævner du
følgende paragraffer i straffeloven:

§ 267

Den, som krænker en andens ære ved fornærmelige ord eller handlinger eller
ved at fremsætte eller udbrede sigtelser for et forhold, der er egnet til at
nedsætte den fornærmede i medborgeres agtelse, straffes med bøde eller
fængsel indtil 4 måneder.

§ 268

Er en sigtelse fremsat eller udbredt mod bedre vidende, eller har
gerningsmanden savnet rimelig grund til at anse den for sand, straffes
gerningsmanden for bagvaskelse og den i § 267 nævnte straf kan da stige til
fængsel i 2 år.

Hvis følgende udtalelser fra NORDFYNS MARINE ikke er i strid med ovennævnte
paragraffer, så ved jeg ikke hvad man skal lægge disse ind under:

Mail fra NORDFYNS MARINE 22.09.99

Ja, du er ikke helt normal.
Du er herefter registreret i vores fælles database, og der står du indtil
jeg dør (Michael Lindhart Nilsen) og så får du dine fremtidige problemer
med, at handle båd i Danmark. FORSTÅET
Og du kan se frem til en retssag. FORSTÅET
Kan du have det godt, og husk at børste dine tænder for de er vist meget
RÅDDEN (Stavefejl)

NORDFYNS MARINE.

Jeg ligger inde med andre mail og breve med, jeg vil ikke ligefrem sige
åndssvage, men ihvertfald meget, meget lidt kloge ytringer fra NORDFYNS
MARINE. l kan i få adgang til disse, ved at kontakte mig privat for jeg er
ikke sikker på, at det er lovligt, at lægge disse ud offentligt.

At ligefrem lave en hjemmeside om NORDFYNS MARINE er nok, at skyde gråspurve
med kanoner, for denne sag kan vi sejlere nok ordne stille og roligt, det er
bare synd, at NORDFYNS MARINE ikke har forstand på, at omgås folk på en
anstændig måde. Min erfaring er, at bådforhandlere flest, driver en seriøs
forretning og behandler både køber og sælger seriøst, men det har NORDFYNS
MARINE, som det ser ud til, desværre ikke flair for. Jeg dummede mig i sin
tid i min bådhandel, men ikke på en måde der retfærdiggør de handlinger jeg
har været udsat for fra NORDFYNS MARINE, i bund og grund er er forhold vedr.
salær osv. en sag mellem sælger og mægler. Iøvrigt så jeg aldrig nogen
slutseddel fra NORDFYNS MARINE.

Jeg håber blot på, at NORDFYNS MARINE, og os købere og sælgere vil tage
skeen i den anden hånd og behandle hinanden ordentligt og seriøst.

Grunden til, at jeg har skrevet en roman om dette er, at det "Pisser mig af"
hvis Allan skal stå alene med dette, Allan har måske nok dummet sig, det
vil jeg ikke dømme om, men alene skal han ikke stå så længe NORDFYNS MARINE
bruger de "Forretningsmetoder" de gør, blot har jeg lidt ondt af de som har
lignende erfaringer med NORDFYNS MARINE og ikke tør komme ud af busken, men
lader andre om, at tage øretæverne.

At du Claus, bedømmer de oplysninger, der er fremkommet i denne tråd, som
ubrugelige for dig, diskvalificeres jo ikke oplysningerne til brug i en evt.
retssag.

Noget der er værd, at bemærke i det brev Allan har modtaget fra NORDFYNS
MARINEs advokat er, at det er "Klienten" og ikke advokaten der har bemærket
at: "Min klient har konstateret at de på Internettet udspreder usande
beskyldninger og fremsætter nedladene bemærkninger om min klients
forretningsførelse. Dette er helt uberettiget". Det er da så useriøst og
amatøragtigt som noget kan være og det er utroligt, efter min ringe
målepind, at nogen nogenlunde anstændig advokat kan få sig selv til, at
lægge navn til den slags skrivelser.

Med rigtig venlig sejlerhilsen til jer alle.

Gunnar Holm.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 10-10-04 12:35

Gunnar Holm skriblede og skrablede følgende:

> [...]

> Hvis følgende udtalelser fra NORDFYNS MARINE ikke er i strid med
> ovennævnte paragraffer, så ved jeg ikke hvad man skal lægge disse ind

Hvorfor blander to tingene sammen?

Hvad Nordfynmarine siger eller gør rager mig en papand og har intet med mit
indlæg at gøre. Jeg har ALENE argumenteret for, at en hjemmeside som kun
har det formål at blackliste virksomheder og personer, kan komme i strid med
injurielovgivningen og navnlig persondataloven.

Så lad være med at blande tingene sammen!

> At du Claus, bedømmer de oplysninger, der er fremkommet i denne tråd,
> som ubrugelige for dig, diskvalificeres jo ikke oplysningerne til
> brug i en evt. retssag.

Det har jeg da aldrig påstået. Bemærk venligst, at dette er *IKKE* en
retsal. Det er et forum for sejlere! Jeg siger blot, at Allans ensidige og
ualmindelige dårlige attitude kan jeg ikke bruge til noget. Jeg skriver pænt
og sobert, og se hvordan manden skriver tilbage. Han formulerer sig
møgbeskidt og ubehøvlet, og det er der ingen, som kan bruger til noget.

Læs hans indlæg, han kan jo ikke holde sig til sagen og argumentere
fornuftigt, men henfalder til latrinære og infantile udsagn. Det er
ubrugeligt...

Hvordan kan du vide, at han ikke har haft samme attitude overfor Nordfyns
marine i telefonen?

Claus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 10-10-04 18:09

> [...]

> NORDFYNS MARINE har ikke en "Disse" at have en sag mod dig i, jeg har
> undersøgt dette ved en advokat (Godt nok en af mine bekendte, men det

Med andre ord, den kontrakt, der er *frivilligt* indgået af Allan er ikke
gyldig?

Tror du virkelig, at alt det følelsesladet snik-snak, som der bliver spredt
rundt i denne gruppe omkring firmaet vejer tungere end den skriftlige
aftale, der er indgået partnerne imellem, og som nu ser ud til at skulle
afgøres i fogederetten?

Tror du virkelig, at fogeden vil indkalde vidner, som kan fortælle vidt og
bredt om den pågældende virksomhed?

Tror du virkelig, at fogeden vil sige, at når der er folk som siger, at
dette firmas ejer er en bandit, så er Allan Schmidt fritaget fra sin
kontrakt?

Tror du virkelig, at fordi Gunnar Holm synes, at firmaet har til huse "i et
ombygget hønsehus", så er en kontrakt ikke længere gyldig?

Jeg må sige, at hvis det er det råd, du har fået fra din advokatven, så
burde han arbejde for O.J Simson!

Prøv lige at opsummere.

1. Allan indgår en kontrakt og en aftale.
2. Han blæser på sit møde og gider ikke en gang at melde afbud.
3. Han afviser at betale det beløb, han skriftelig har indgået aftale om
4. Han sviner firmaet til offentligt.

Der er ingen af os, som ved det ringeste om, hvilken attitude, Allan har
haft overfor firmaet, og hvad der er blevet sagt i telefonen samt hvilke
kompromiser, han har afvist. Men man kan naurtligvis gættte ud fra den måde,
han kommunikerer her i gruppen samt i de mail, han sendte mig, inden jeg
blacklistede ham på min server.

1. Det er ikke firmaet, som har påtvunget Allan en skriftlig aftale!
2. Det er ikke firmaet, som har røvrendt en aftale uden afbud!
3. Det er ikke firmaet, som offentligt har svinet Allan til!

Det er fakta, som sagen handler om, og alle de uvedkomme historier om
firmaet er sagen aldeles ligegyldig...

*Faktum* er, at der ikke er bragt et eneste bevis for, at firmaet har gjort
noget som helst forkert i denne sag, og det er det, det handler om. Ikke alt
det bodegasnak, som folk kan finde frem!

Moralen er, at når man indgår en kontrakt og en aftale, så overholder man
den, og sviner ikke firmaet til, navnlig ikke, når man erkender at have
dummet sig.

Det ville jeg gerne se din advokatven snakke sig udenom!

Claus

Fra : Allan Schmidt

Dato : 10-10-04 21:55

Claus prøv nu lige at høre her
det lader til at du misfortolker det hele
jeg har ikke brændt NM af, var jeg ikke blæst inde på Samsø var jeg skam
også kommet som aftalt...jeg kunne og ville ikke sejle hjem fra Samsø denne
weekend pga vejret...jeg mener når skibet Martha går ned pga dårligt vejr
.... så skal jeg ikke ud og sejle i min lille 23 fods båd
( kan du fatte det ) eller er både du og NM herre over hvordan mit
sejlervejr er
jeg ringede også da jeg kom hjem... hvor NM smider røret på... og så kender
du resten ... eller har du overhoved læst hvad jeg egentlig har skrevet
Allan Schmidt

Fra : Alvin

Dato : 10-10-04 14:03

"Claus Tersgov"skrev i en meddelelse
> Alvin A. Bang skriblede og skrablede følgende:
>
> Så er de jo netop IKKE uvildige!...
> Du ved vel hvad uvildig betyder...

Nej det vidste jeg ikke det må du undskylde. Jeg kan godt se at dette ene
ord ødelagde hele sammenhængen(for dig).
Jeg har - som straf - tildelt mig selv otte mellemhårde slag mod mine egne
genitialer med en fugtig søndagsberlinger!!

MVH
Alvin A. Bang

Fra : Claus Tersgov

Dato : 10-10-04 14:27

Alvin skriblede og skrablede følgende:

> Nej det vidste jeg ikke det må du undskylde. Jeg kan godt se at dette
> ene ord ødelagde hele sammenhængen(for dig).

Overhovedet ikke, men det er da dig selv, som brugte ordet uvildig. Hvis man
skal basere oplysningerne udelukkende fra den forurettede parter, så er de
jo netop ikke uvildige.

Det, jeg bare gerne vil frem til, er, hvordan "alle kan få en uvildig
vurdering af de som har dårlige
erfaringer med firmaet.", når disse oplysninger er leveret af en indvolveret
part, uden at være efterprøvet og undersøgt af en part, som hverken har lod
eller del i sagerne?

Sagt på en anden måde, man kan ikke få en uvildig vurdering af nogen, som
har dårlige erfaringer med et firma. Man kan ikke engang få en subjektiv
vurdering.

> Jeg har - som straf - tildelt mig selv otte mellemhårde slag mod mine
> egne genitialer med en fugtig søndagsberlinger!!

Rager mig en papand...

Hvis du ikke gider at argumentere fornuftigt for dine synspunkter, hvad vil
du så i et offentligt debatforum?

Claus

Fra : Alvin

Dato : 11-10-04 07:43

"Claus Tersgov" skrev i en meddelelse news:ckbdbl$47g$1@news.cybercity.dk...
> [...]
man
> skal basere oplysningerne udelukkende fra den forurettede parter, så er de

Kære Claus tak for dit altid positive og debatopfordrende indlæg. Jeg
indrømmer en fejl - hvilket nogen kunne tage ved lære af - og du bliver ved
med at køre på. Hvorfor...du skriver selv at det ikke betød noget så hvorfor
bruger du kræfter på at diskutere et ord som er konstateret som en fejl. Det
tåden handler om er at hjælpe til at andre sejlere ikke bliver udsat for den
behandling som andre har fået af Nordfyns Marine.

MVH

Alvin

Fra : Sverre Stokke

Dato : 09-10-04 14:15

"Alvin A. Bang" <alvinbang@stofanet.dk> skriver:
>Hvis der er flere som kan bidrage med historier kan man jo lave en
>hjemmeside hvor alle kan få en uvildig vurdering af de som har dårlige
>erfaringer med firmaet.
Hvorfor ikke en hjemmeside med ris og ros til bådforhandlere,
bådudstyrsforretninger, havnefogder mv. ?

Hilsen Sverre.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 09-10-04 17:03

Sverre Stokke skriblede og skrablede følgende:

> Hvorfor ikke en hjemmeside med ris og ros til bådforhandlere,
> bådudstyrsforretninger, havnefogder mv. ?

Fordi det både er besværligt, tidskrævende, dyrt og til dels ulovligt.

Hvem og hvordan skal man sikre, at siden behandler firmaerne anstændigt, og
ikke på en sjofel måde, som det eksempelvis er set i denne tråd?

Hvem skal lægge navn og ansvar til?

Claus

Fra : hansi

Dato : 09-10-04 17:36

Det skal i hvert fald ikke være "Claus Tersgov"
der har det med at genere folk ligeså snart han kan komme til det. se
nedenstående eksempel:

hansi skriblede og skrablede følgende:

> Auktionen har haft uhyggelig mange besøgende gennem tiderne. og mange
> folk har benyttet sig af at sætte sig selv til salg.

Kvinder der er til salg for en date (0)
Kvinder der tilbyder massage (0)
Kvinder sælger sig til yngre mænd (0)
kvinder der tilbyder excort (0)
Kvinder sælger sig til gavmilde ældre mænd (0)

Ingen auktioner i øjeblikket men du kan eventuelt tilføje en

Ingen auktioner i øjeblikket men du kan eventuelt tilføje en

osv, osv osv...

Og af de få annoncer der er på siden er de fleste jo dine egne...

LOL!

Hvor naive tror du egentlig folk er

Den eneste, som har annonceret sig til salg må da være dig selv, dengang du
skulle finansiere udgifterne til din straffesag

Når du forsøger at sælge en pose varm luft til styg overpris...

Hvem har forresten copyright på koden? Jeg kan se, at du har støvsuget den
for enhver henvisning til udvikleren, så det er da interessant at vide, om
koden overhovedet er lovlig at bruge og sælge?

Og set i lyset af, at du ikke engang kan finde rundt i nyhedsgrupperne, så
er det svært at tro på, at du selv har skrevet og udviklet koden

Claus

Fra : Sverre Stokke

Dato : 10-10-04 01:04

"Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> skriver:
>Sverre Stokke skriblede og skrablede følgende:

>Fordi det både er besværligt, tidskrævende,
Enig.

>dyrt
Ikke nødvendigvis.

>og til dels ulovligt.
I henhold til hvilke regler?

>Hvem og hvordan skal man sikre, at siden behandler firmaerne anstændigt,
>og
>ikke på en sjofel måde, som det eksempelvis er set i denne tråd?
Fx ved at firmaerne tilbydes at give deres version.

Hilsen Sverre.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 10-10-04 12:20

Sverre Stokke skriblede og skrablede følgende:

> Ikke nødvendigvis.

Skal man have uvildige folk til at udføre et stykke arbejde, som er
brugbart, så skal de have betaling. Du er jo nødsaget til at høre modpartens
argumenter ellers bliver det utroværdigt og ensidigt.

> I henhold til hvilke regler?

Persondataloven og lov om dataregistrering. Persondataloven gælder svjv.
også for juridiske personer. Du kan læse mere om Datatilsynet på deres
hjemmeside.

> Fx ved at firmaerne tilbydes at give deres version.

Og hvem skal stå for denne udredning samt påtage sig ansvaret?
Vil du?

Claus

Fra : Alvin

Dato : 10-10-04 13:54

"Allan Schmidt" skrev i en meddelelse

> min klient har konstateret at de på internettet udspreder usande
> beskyldninger og fremsætter nedladene bemærkninger om min klients
> forretningsførelse. dette er het uberettiget.

Kære klient..... alias Nordfyns Marine du/i skal da ikke finde jer i at
nogen skriver dårligt om jer på internettet det er da helt klart. Da i
åbenbart læser i denne gruppe hvorfor svarer i så ikke? Er det fordi det er
korrekt hvad der skrives. Nu er der heldigvis kommet flere til som har
dårlige erfaringer med Nordfyns Marine og som tør at stå frem, men de er vel
også helt galt afmarcheret.
Jeg vil fortsat gerne advare "SÅ DERFOR VIL JEG GERNE ADVARE MOD
FORRETNINGSMÆSSIGT AT INVOLVERE SIG MED
NORDFYNS MARINE". Find et andet firma med et bedre ry det kan spare dig for
mage bekymringer!!!

MVH

Alvin A. Bang

Ps. Trusler om dit eller dat samt beskyldninger om mine tænders tilstand
modtages såvel på mail som med post.Såfremt dette ikke er muligt kan de
indtales på min svarer på 6170 8797.

Fra : Bart Simpson

Dato : 10-10-04 19:14

Hej Allan,

Hvorfor var det nu lige at du aldrig ringede til Nordfyns Marina og aflyste
jeres mødet?

I flg dig selv var du blæst inde på (var det Samsø?).... så du havde da alle
muligheder for at ringe og aflyse.. istedet for at lade modparten køre
forgæves.

/bart

Fra : Allan Schmidt

Dato : 10-10-04 22:04

Simpson
jeg sov efter en hyggelig aften med mine venner
men det er vel også galt og forkert og latterligt og skuffende og slet ikke
til at leve med... det er jo ganske forfærdeligt.... men...
det er jo ikke det som er pointen i denne sag
pointen er jo den at..... NM smider røret på ( det har jeg fysiske beviser
på )
og så mener at han ellers kan gøre lige hvad der passer ham... ?????
Allan Schmidt

Fra : Lars

Dato : 11-10-04 21:30

"Allan Schmidt" <as@allanmaler.dk> said in

> [...]
> beviser på )
> og så mener at han ellers kan gøre lige hvad der passer ham... ?????

Jeg har engang kørt fra Sydsjælland til Kerteminde for at besigtige en
sejlbåd de havde under deres hat i Nordfyns Marina.

Da jeg kom frem havde de solgt båden.
Ved nærmere undersøgelse var båden allerede solgt inden den sidste
telefonsamtale jeg havde med NF.

De fortlate intet.

Heldigvis var jeg alligevel rundt i Randers, Århus bugten, Svendborg for
at kigge andre både.
Det vidste NF bare ikke.

Well......jeg giver intet for deres svada om at overholde aftaler.

Lars
--
Tal lavt, tal langsomt og sig ikke for meget.

Fra : Ole L.

Dato : 13-10-04 02:50

Kunne Claus Tersgov dog bare slaske over tastaturet, og falde over Nordfyns
marine, så vi andre aldrig mere hørte om, og fra nogen af dem mere.
Dette ville afgjort gøre verden, og dette forum. betydeligt mere seriøs og
sobert for os andre.

Fra : Jesper R

Dato : 14-10-04 22:23

"Ole L." <ole_lyckegaard_nospam@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> marine, så vi andre aldrig mere hørte om, og fra nogen af dem mere.
> Dette ville afgjort gøre verden, og dette forum. betydeligt mere seriøs og

Hørt!!!

Så kan det vist ikke siges mere præcist !

Godt Ole L

Jesper

Fra : Claus Tersgov

Dato : 17-10-04 13:54

Ole L. skriblede og skrablede følgende:

> [...]
> dem mere.
> Dette ville afgjort gøre verden, og dette forum. betydeligt mere

Er det ikke nemmere, hvis du fik hele usenettet for dig selv?

Så slap du for alle indlæg ud over dine egne!

Claus

Fra : hansi

Dato : 17-10-04 15:29

fut over i mudderkastning dit indlæg har intet at gøre i dk.fritid.sejlads