Forskel T630 og T610
Fra : Torben Brøndum

Dato : 08-10-04 11:18

hej derude,

Jeg forsøger at finde forskellen på de to telefoner - men har svært ved det.
Kna I hjlælpe mig lidt.

Så i en anden tråd, at T630 ikke har adresser på på kontaktpersoner......er
det for Jer et (stort) problem i Jeres daglige brug af telefonen ?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Jan

Dato : 08-10-04 19:25

Den største forskel er et bedre display i T630 og et menu punkt kaldet "Mine
venner" et genvejs bibliotek til dem man ringer meget til eller SMS til.

vh
Jan

Fra : Henrik S.

Dato : 08-10-04 23:13

Jan wrote:
> Den største forskel er et bedre display i T630 og et menu punkt
> kaldet "Mine venner" et genvejs bibliotek til dem man ringer meget
> til eller SMS til.

Mine Venner er også et instant message system, funger faktisk ret godt..
--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen

Fra : Janner

Dato : 09-10-04 06:42

> Mine Venner er også et instant message system, funger faktisk ret godt..
> --
> Venlig Hilsen
> Henrik Sørensen

HVordan virker det i praksis bare af nysgerrighed

Fra : Henrik S.

Dato : 09-10-04 15:50

Janner wrote:

> HVordan virker det i praksis bare af nysgerrighed

630'ern er online på hos en udbyder som har det. Men desværre er det ikke
noget de danske mobiludbydere har.
Aner heller ikke om de har planer om det.

Men altså i praksis er det en server telefonen er online på, telefonen
tjekker så engang imellem om der er beskeder til dig. Jeg er selv med på en
server hos http://yamigo.com
Kig derind og læs dig frem til det, det er meget nemt at sætte op. :)
Du kan desuden tilføje din MSN og ICQ til også.. :)

Problemet er bare at beskederne ikke kommer med det samme når de bliver
sendt.
Det har noget med at gøre at min telefon (SE t630) ikke kan funktionen
"Always On" på GPRS'en, hvilket er lidt surt.. For så kunne din telefon
pinge serveren oftere og derved kommer dine beskeder hurtigere..

Spørg endelig hvis du har problemer med at sætte det op. ;)
--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen

Fra : Webasto

Dato : 13-10-04 13:07

"Henrik S." <spørg@efter-mail.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> "Always On" på GPRS'en, hvilket er lidt surt.. For så kunne din telefon
> pinge serveren oftere og derved kommer dine beskeder hurtigere..

Kan du ikke bare sætte din mailklient i telefonen til at kigge efter mail
noget oftere via GPRS, så er GPRS'en jo igang og så må den kunne få update
samtidig fra serveren ved yamingo?

Iøvrigt bruger jeg ICQ via cmessenger.com

Robert