Til Stine og Kim Nielsen
Fra : Gevaldi

Dato : 08-10-04 09:41

Hold venligst jeres interne mellemværende
(læs slagsmål) ude af denne nyhedsgruppe.

Det vil i sidste ende nok tjene alle parter bedst.

--
/Gevaldi

Fra : Stine

Dato : 08-10-04 09:48

"Gevaldi" <georg_valdi@hotmail.com> wrote in message
> Hold venligst jeres interne mellemværende
> (læs slagsmål) ude af denne nyhedsgruppe.
>
> Det vil i sidste ende nok tjene alle parter bedst.

Hej Gevaldi,

Jeg er enig.

Min kommentar i går kom af harme over, at "journalisten" udlagde hele sagen,
som om det var helt vildt skægt.

/Stine

Fra : PGU

Dato : 08-10-04 10:20

"Stine" <stine@broadcom.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Gevaldi,
>
> Jeg er enig.
>
> Min kommentar i går kom af harme over, at "journalisten" udlagde hele
> [...]

Hvad pokker havde du forventet andet, når man læser om tilsyneladende voksne
mennesker der skændes og slås som børn i dagplejealderen ???

/Peter

Fra : Gevaldi

Dato : 08-10-04 10:32

PGU skriblede:

> Hvad pokker havde du forventet andet, når man læser om tilsyneladende
> voksne mennesker der skændes og slås som børn i dagplejealderen ???

Jeg var så optimistisk at jeg troede
tråden ville dø ud.

EOD

--
/Gevaldi

Fra : Stine

Dato : 08-10-04 10:51

"PGU" <pwrdwnsys@immed.restart.no.iplsrc.b> wrote in message

> Hvad pokker havde du forventet andet, når man læser om tilsyneladende
voksne
> mennesker der skændes og slås som børn i dagplejealderen ???
>
> /Peter

Det var jo for h... det der var grunden til at jeg skrev det indlæg! Jeg ved
ikke hvilken dagplejer I bruger i din familie, men hos os er der sgu ikke
nogen tæskehold imellem. Journalisten har valgt at udlægge sagen som spøg og
skæmt hvilket det på ingen måde er!

Og for Gevaldis skyld er dette så det sidste indlæg herfra!

/Stine

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-10-04 18:31

Stine skrev:

>Jeg er enig.

Så har I nok overset at det slet ikke var dem der startede med at
skrive om det i debatgruppen. Begge parter har bare deltaget i en
tråd der allerede kørte.

Men sådan som deres indbyrdes forhold er vil jeg nok anse det for
klogt af dem begge ikke at diskutere mere her i tråden, uanset
hvilke udsagn andre måtte fremsætte. Vi udenforstående kan ikke
bedømme hvad der er rigtigt eller forkert.

--
Bertel