Scierra ?
Fra : Claus

Dato : 07-10-04 20:56

Hej i Gruppen...
Jeg har gået og tænkt lidt på hvem det egentlig er der laver Scierra stænger
& tøj, er det Svendsen Sport der står for det eller ?????? (det er i
hvertfald dem der ejer domainet Scierra.com)

--
\Claus

Fra : Steen Lindkvist Niel~

Dato : 07-10-04 21:53

"Claus" <cd@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> & tøj, er det Svendsen Sport der står for det eller ?????? (det er i
> hvertfald dem der ejer domainet Scierra.com)

Hej Claus

Scierra er Svendsen Sports egen vare ligesom f.eks. Ron Thompson. Hvilket
dog ikke er det samme som at de selv laver produkterne....

Scierra er i øvrigt et registreret varemærke hos Patent- og
Varemærkestyrelsen. Det er Ron Thompson derimod ikke......

mvh

Steen Lindkvist
http://www.lilleaaen.dk

Fra : Claus

Dato : 07-10-04 22:24

> [...]
>
> Scierra er i øvrigt et registreret varemærke hos Patent- og
> Varemærkestyrelsen. Det er Ron Thompson derimod ikke......

Hej Steen..

Det gør det jo ikke nemt at finde en Scierra stang billigere, end normalt
(paralel import) eller lignende, hmm.

Men tak for dit svar

\Claus