S:Tryk-Luftgevær Talon Condor .22
Fra : Ukendt

Dato : 07-10-04 16:57

Talon Condor
Bisley onepiece montage
Hawke Nite-eye 6.5-20x50 mill dot
Axsor pumpe
Taske
Bipod
½ unf gevind i piben til dæmper
B.A.R. Carbon lyddæmper
Vaterpas ting
Hagl sampler med mindst 10 forskellige hagl.
ca 5-600 kvalitets hagl medfølger (bla dea sung, baracuda, pestcontrol, jsb)
Silikone fedt
Rensesæt

Riflen er ca 3 mdr gammel, ogsælges fordi jeg flytter til usa og så vil det
jo være tåbeligt at at tage en riffel der er betalt moms og told med
derover. der for ca 11.000 kr.

Riflen dfrives af trykluft som den specielle pumpe levere...så pumper man en
flaske op og man kan nu sidde og skyde, uden at skulle "knække" riflen på
normal vis.

riflen kan lave små trekløver grupper på 50 meter uden de store problemer,
den er som sagt en .22 (5.5mm), den producere mellem 30-72 foot/pounds af
energi alt efter hvad man instiller den til(en subsonisk salon riffel laver
ca 80foot/pounds og typisk knækløbs luftgevær mellem 16-22 foot/pounds)

lyddæmper tager det meste af lyden, og den larmer derfor mindre end en
knækløbsriffel.

udgangshastigheden kan man regulere fra ca 260 m/s til 350 m/s og den må
derfor bruges til jagt.

luftflasken kan tages af riflen,så den ikek fylder særlig meget.

se billede her http://www.straightshooters.com/talon/condor.jpg det er ikke
min condor men den er næsten magen til.

riflen alene koster 7600kr her i landet.....

Pris 7000 kr

Lasse
Ringsted - men kan leveres eller sendes pr. efterkrav eller penge på min
konto på forhånd !
laslun@hotmail.com
29 68 45 03

Fra : Ukendt