Jabra 200 kontra 250 ???
Fra : KE Kofod

Dato : 07-10-04 16:29

Måske et dumt spørgsmål, men jeg ved det ikke ???.
Hvad kan en 250 mere end en 200 ???.
Nu skriver jeg i teknik gruppen, så her kommer et spørgsmål igen :
Jeg kender for lidt til Bluetooth teknologien, hvordan virker det egentlig
???.
Jeg har en forbindelse som svigter en gang i mellem, mellem min 250 og min
SE P800 ???.
Jeg mener at hvis afstanden bliver mere end de ca 10 meter og forbindelsen
ikke kan holde vil min Jabra 250 slukke, sådan forstår jeg det når jeg læser
min manual.
Men jeg hører ingen bip i min 250 ( som når den slukker ). Men ringer jeg
til min SE P800 skaber den ikke forbindelse til min jabra 250 !, ud af dette
ser det jo ud til at den har forbindelse for den har jo ikke slukket min 250
???.
Hvordan virker det her BT, står de og snakker sammen en gang imellem for at
se om forbindelsen er der ???.
For så kan jeg senere ringe op igen til min SE P800 og så virker det s......
igen ???.
Jeg mener bare at det ikke er holdbart, hvordan er teknikken BT ???.
Bruger jeg min billige BT G2 fra ALDI, så virker det s..... bare hele tiden
???.
Kunne man bare stoppe teknikken fra en G2 i en Jabra kasse, så har man den
perfekte løsning ???.
Er der nogen her der kan fortælle mig om BT teknologien ???.
Mvh. KE Kofod.

Fra : JMo.

Dato : 07-10-04 17:00

KE Kofod wrote: