hvordan kan det være
Fra : hansi

Dato : 07-10-04 07:27

hvordan kan det være jeg ikke kan se mit indlæg om indenbordsmotor på
nyhedgruppen unic når jeg ka se samme indlæg på arrownets nyhedsgruppe

Fra : Claus Tersgov

Dato : 07-10-04 10:22

hansi skriblede og skrablede følgende:

> hvordan kan det være jeg ikke kan se mit indlæg om indenbordsmotor på
> nyhedgruppen unic når jeg ka se samme indlæg på arrownets nyhedsgruppe

Hvordan kan det være, at du konsekvent ikke kan finde ud af at bruge de
rette nyhedsgrupper til den slags spørgsmål?

FUT dk.admin.netikette

Claus

Fra : hansi

Dato : 07-10-04 18:22

Hva søren jeg troede du var røget i mit kill filter
og dine dumme kommentarer kan du stoppe op et hvis sted.
Hvis du ikke kan besvare spørsgmålet så lad være og lad mere kompente
personer komme til.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 07-10-04 20:04

> [...]

> og dine dumme kommentarer kan du stoppe op et hvis sted.
> Hvis du ikke kan besvare spørsgmålet så lad være og lad mere kompente

En skolelærer med speciale i EDB undervisning som søger kompetente personer
omkring *newsservere og newsreadere* i en gruppe, som udelukkende omhandler
sejlads????!!!

Du finder de kompetente personer ved at spørge i den *RIGTIGE* nyhedsgruppe!

Er du virkelig så dårligt begavet, at du ikke kan hitte rundt i grupperne?

FUT dk.adminnetikette

Claus

--
Som i øvrigt nemt kan besvare dit spørgsmål, hvis bare du ville
respektere at bruge de korrekte grupper....

Fra : hansi

Dato : 07-10-04 20:20

Fut selv over i mudderkastning