praktik omkring Randers søges
Fra : grisling@somedomain.~

Dato : 06-10-04 15:38

Hej jeg er en pige på 25 som gerne vil i praktik på et stutteri eller et sted med mange heste i og omkring Randers.
Hvis du godt kunne tænke dig en praktikant eller kender en som gerne vil have en så skriv gerne tilbage
grisling79@yahoo.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 07-10-04 07:41

<grisling@somedomain.com.invalid> wrote in message
> [...]
sted med mange heste i og omkring Randers.
> Hvis du godt kunne tænke dig en praktikant eller kender en som gerne vil

Der ligger et stutteri lidt ude af Hadsundvej, det hedder noget med
Sheiksgård eller lign.

--
mvh/rg. Christian