Bærbar i netværk
Fra : Jens S

Dato : 13-05-01 21:07

Den andelsforening jeg bor i er ved at få etableret et netværk, for at dele
en internetforbindelse. En af beboerne har en gammel bærbar, med win95. Der
sidder to porte i computeren: En der sidder på siden og er mærket slot 0 og
slot 1, alt efter hvilken klap man åbner. Der står "PC/ABS" ved den. Den
anden port sidder bag på og er ca. 4-5 cm bred. Der er et symbol ved den,
som jeg ikke ved hvad betyder ( se vedhæftede billede ).

Er der nogen der kan give mig en hurtig forklaring på de to porte?

Findes der et netkort, som kan gå i en af de porte ( skal ende i et RJ45
stik på væggen )?

På forhånd tak

Jens

Fra : Jens S

Dato : 13-05-01 21:13

Jeg glemte at vedhæfte billedet. Her kommer det!!!

Jens S <jensss2@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:qOBL6.527$5O2.244770836@news.mobilixnet.dk...
> [...]
>
> Er der nogen der kan give mig en hurtig forklaring på de to porte?
>
> Findes der et netkort, som kan gå i en af de porte ( skal ende i et RJ45

begin 666 symbol.gif
M1TE&.#EA5@!6`( ``````/___RP`````5@!6`$ "_HR/J<OM#R&(M-IKIM*)
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9J3+9RE$CV*OV2!9==Q9=6G-C5;IM4 ``.P``
`
end

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 13-05-01 21:34

"Jens S" <jensss2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg glemte at vedhæfte billedet. Her kommer det!!!

Det er strengt forbudt at sende vedhæftede filer i en ikke-binær gruppe.
Reglerne kan ses på www.usenet.dk

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Jens S

Dato : 14-05-01 17:32

Undskyld!!!, men jeg synes det var for meget at koste folk over i dk.binaer,
for et billede der fylder 1 kB. Det vil ikke gentage sig.

Jens

Martin Højriis Kristensen <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9dms34$59r$1@tnews.inet.tele.dk...

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 14-05-01 07:36

> [...]
>
> Er der nogen der kan give mig en hurtig forklaring på de to porte?
>
> Findes der et netkort, som kan gå i en af de porte ( skal ende i et RJ45

Det skulle være muligt at sætte et PCMCIA-netkort i en af de to slots på
siden af PC'en. Hvis du i en PC-butik beder om et netkort til en bærbar,
burde de give dig det rigtige. Du skal have fat i et 16-bit-kort, da
32-bit-kort (CARDBUS) kun findes på nyere bærbare.

--
Jimmy Nielsen