Taske til SE T630
Fra : LazyBoy

Dato : 05-10-04 20:03

Hvor køber man en ordentlig taske til sin nye Sony Ericsson T630
Den originale ligger vandret, og skal sidde i livrem.
Andre jeg har set, har en stor dødsyg låse-knap der kun er til for at ridse
front-glasset.

Æv æv.... SE's produkter plejer ellers at være gode !

--
Denne mail er chekket med
Norton Antivirus 2004.

Med venlig hilsen
Lasse Tolderlund Jørgensen
joerlund@stofanet.dk

Fra : JMo.

Dato : 05-10-04 22:50

LazyBoy wrote:

> [...]
> Den originale ligger vandret, og skal sidde i livrem.
> Andre jeg har set, har en stor dødsyg låse-knap der kun er til for at

Hvad med f.eks.:

http://www.krusell.se/product.php?s=2&product=1335
http://www.krusell.se/product.php?s=2&prodGrp=1&product=1426
http://www.krusell.se/product.php?s=2&prodGrp=1&product=611

Hvis det har interesse, så spørg hos

http://qualitymobile.dk/?askqm=findforh

Fra : Webasto

Dato : 13-10-04 12:37

"JMo." <ns_sf012@mohr.cx.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvad med f.eks.:
>
> http://www.krusell.se/product.php?s=2&product=1335

Den her kan jeg varmt anbefale og til 149,- i Batterystore i Odense piver
jeg ikke.

Min har dog alm. metalclip med yderligere hul til medfølgende 180 graders
solid bælteclip.

Jeg har ledt og ledt i den tid jeg havde en T610 og først efter et par
måneder med T630 fandt jeg Krusell der endelig kunne stille mit kræsne
behov.

Kig her og se hvad www.pdamed.dk mener om Krusell.

Robert

Fra : Frank Storm

Dato : 06-10-04 08:14

"LazyBoy" <joerlundfjern@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ridse
> front-glasset.
>
> Æv æv.... SE's produkter plejer ellers at være gode !

Frank

Fra : J@n

Dato : 06-10-04 14:04

"Frank Storm" <frankstorm@webspeed.dk> wrote in message

> "LazyBoy" <joerlundfjern@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> ridse

> Frank

Bruger selv denne her til min T630
Den har "kanal" så bæltet skal trækkes igennem, men findes også med clip til
at sætte over bæltet, så er varenummeret bare 53150.

http://shop.mtu.dk/default.asp?WMFN=EPCSSProductGroup&WMFT=D&WPG=EPHomepageOnline&WTID=939&WREC=-189777616&WKEY=[2:003009007][1:53050]

/J@n