Sejlerferie 2001.
Fra : Chris Lytken

Dato : 13-05-01 20:46

Hallo sejlervenner

Er der mon nogen sejler, m/k eller eventuel par, som kunne taenke sig at
sejle en tre ugers tur i Oestersoeen med mig paa min Granada 27.

jeg har taenkt mig at begynde turen i begyndelsen af juni. Hvad ruten angaar
er jeg meget fleksibel, idet jeg synes vi skal finde ud af det sammen, naar
nu vi skal sejle sammen.

Baaden er som sagt en Granada 27 i fin stand.
Den har faaet rulleforstag og ny storsejl og genua, stormfokken er syet om
saa den passer paa rulleforstaget, der er spiler og diverse andre sejl, saa
der er hvad der skal vaere og mere til.

GPS/ Simrad Shipmate kortplotter plus PC-baseret navigations program.(Ozi
Explorer) med masser af kort til. VHF-radio, Log, Lod etc.....

Der er fem koejer, saa afhaengig af om du er alene eller om i er et par, er
der mellem masser og rimelig godt plads ombord. (Som bekendt er alt
relativt)

Jeg er 42 aar, psykolog uddannet og ellers til at holde ud at vaere sammen
med. Konen synes jeg tranger til denne ferie, men hun goer ikke, saa jeg er
graesenke for tre uger.

Du / I skulle gerne have erfaring i sejlads saa vi kan afloese hinanden som
skipper, og desuden ville en god portion god humoer vaere en absolut fordel,
speciel paa regnvejrsdage.

Jeg har taenkt mig at sejle nogle kortere og nogle laengere straekninger ad
gangen, afhaengig af vejret og lysten, og generelt mener jeg, at det er godt
for en gangs skyld ikke at have et absolut fast maal. Det er der resten af
aaret, saa hvorfor skal det ogsaa vaere et race naar man endelig har fri.

Jeg haaber at hoere fra dig / jer snart

Hilsen

Chris.

Ring gerne til 3644 7085

N.B.
Injdtil juni er jeg aaben overfor foreslag til kortere, eventuelt
weekendture, saa kan vi jo laere hinanden at kende foer vi tager ud paa
ferieturen.

Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 14-05-01 13:24

Hej Cris,

Jeg vil foreslå dig at prøve med kontakanoncer i steddet for at blive ved
med at 'annoncere' her.

Dette er bestemt venligt ment, men er det ikke mest kontakt med andre
mennesker du søger ???

Sejlerhilsen
Hans-Henrik Andresen

PS: Held og lykke