TAK!
Fra : Lars Brink

Dato : 05-10-04 15:24

En stor tak til jer der hjalp mig med min php debut

Perlenet.dk virker som den skal nu - kun et lille problem med at den ikke
vil vise å'er i kvitteringsbeskeder - men så må jeg bare omformulere dem -
det er garanteret et Mac VS PC problem...

I har min mailadresse hvis jeg på nogen måde kan gøre gengæld

Hilsen fra Lars Brink

Fra : karlosDK

Dato : 06-10-04 06:09

prøv at lave en: