3 Datakort
Fra : Nicolai

Dato : 05-10-04 12:47

Andre med erfaring med subj.?

Jeg har personligt brugt 3 uger på 3's pinlige support, og det virker stadig
kun hver 15. gang.

Mage til omgang elendigt l*rt skal man lede længe efter.

Har jeg fået et mandagskort eller er det generelt bare noget elendigt
ragelse?

--
Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai - www.webhostingdanmark.dk

Fra : J.K.Arning

Dato : 05-10-04 13:35

"Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com> wrote in message
> [...]
>
> Mage til omgang elendigt l*rt skal man lede længe efter.
>
> Har jeg fået et mandagskort eller er det generelt bare noget elendigt

3 generelt er noget elendigt ragelse.

Produktet er ok men telefonerne er bare ikke modne
til salg endnu.

Regards

Fra : Christian R.

Dato : 05-10-04 20:10

On Tue, 5 Oct 2004 14:35:05 +0200, "J.K.Arning"
<spam@_remove_arning.dk> wrote:

>3 generelt er noget elendigt ragelse.
>
>Produktet er ok men telefonerne er bare ikke modne
>til salg endnu.

Min oplevelse med deres support er ganske skuffende. Den er stort set
ikke eksisterende. Bl.a. har de ingen mailadresse, svarer ikke tilbage
på deres webform eller deres teknikkere ringer ikke tilbage.

Derudover har jeg oplevet deres regninger rodet og med fejl.

Fra : Nicolai

Dato : 06-10-04 07:48

> Min oplevelse med deres support er ganske skuffende. Den er stort set
> ikke eksisterende. Bl.a. har de ingen mailadresse, svarer ikke tilbage
> på deres webform eller deres teknikkere ringer ikke tilbage.

100% Samme oplevelse her.

> Derudover har jeg oplevet deres regninger rodet og med fejl.

Suk. Somethings never change. Tiscali om igen?

Anyway, hvad er der af alternativer? Ingen? Forslag?

Fra : Christian R.

Dato : 06-10-04 08:56

On Wed, 6 Oct 2004 08:47:49 +0200, "Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com>
wrote:

>Suk. Somethings never change. Tiscali om igen?

Tiscali har jeg heldigvis ingen erfarringer :)

>Anyway, hvad er der af alternativer? Ingen? Forslag?

Der er desværre endnu ingen andre 3G leverandøre. Men når der er, så
er jeg blandt de første til at skifte væk fra 3. Jeg må desværre bruge
3 indtil videre, da jeg er afhængig af den ekstra datahastighed. Jeg
så også udelukkende 3 til data.