Navne på formularvinduer i Access
Fra : Per Rønne

Dato : 05-10-04 07:45

Oprettes en ny formular med navnet Formular 1, vises øverst i det vindue
formularen vises i navnet »Formular 1«. Men ændres formularens navn til
eksempelvis »Noter, udvalg A«, ændres det der står øverst i vinduet
ikke. Hvordan ændrer man på det?

Har man flere Access-databaser åbne samtidig, i mit tilfælde fordi jeg
er begyndt at tage noter i Access-databaser gruperet efter fag/formål,
er det smart umiddelbart at kunne se, hvad for en database det enkelte
udvalg B«.
--
Per Erik Rønne

Fra : Troels Arvin

Dato : 05-10-04 08:01

On Tue, 05 Oct 2004 08:44:40 +0200, Per Rønne wrote:

[...]
> Har man flere Access-databaser åbne samtidig
[...]

Der findes en gruppe specifikt til MS Access-emner:
dk.edb.database.ms-access

Fra : Per Rønne

Dato : 05-10-04 12:09

Troels Arvin <troels@arvin.dk> wrote:

> On Tue, 05 Oct 2004 08:44:40 +0200, Per Rønne wrote:
>
> [...]
> [...]
>
> Der findes en gruppe specifikt til MS Access-emner:
> dk.edb.database.ms-access

Tak skal du have; den kunne jeg ikke i første omgang finde.

Jeg poster nu spørgsmålet i den mest relevante gruppe.
--
Per Erik Rønne