7610 og bt headset problemer
Fra : Johan

Dato : 04-10-04 22:33

Hej

Jeg har lige købt en 7610 og et Jabra BT200. Mit bluetooth kører fint nok
sammen med computeren via et Belkin bluetooth usb adapter, så det skulle
ikke være bluetooth på tlf, der fejler noget. Jeg kan bare ikke få
headsettet og tlf. til at køre sammen. Tlf finder fint headset og jeg kan få
lavet en parring.... men derefter siger den så: "kan ikke oprette en BT
forbindelse", når jeg forsøger at bruge det. Enkelte gang har fejlmeddelsen
også være "Enheden understøtter ikke håndfri"...eller noget i den retning.

Hvad gør jeg så nu? Foreslag modtages med kyshånd :)

Mvh. Johan

Fra : Tommy

Dato : 10-10-04 17:20

Hej Johan

Nokia 7610 er baseret på operativsystemet Symbion og opfører sig i flere
henseender anderledes (ringere) end andre Nokia telefoner.

Jeg prøvede forgæves to bluetooth headsets, et Jabra og et Logitech der ikke
virkede før jeg fandt et Bluetrec der gjorde. Og virkede er måske så meget
sagt, telefonen lavede fejl og skulle genstartes hvis forbindelsen havde
være afbrudt. Og det kan kun fungere som tilsluttet hele tiden. Det kan
altså ikke tilsluttes automatisk når telefonen ringer.

Nokia PC suite er også betydeligt begrænset i forhold til symbion telefoner.

--
Mange hilsner
Tommy