Danmarksrekord-gedde
Fra : enrico

Dato : 04-10-04 21:30

DKs største gedde er fanget i Viborg ifølge Sportsfiskerforbundets
hjemmeside.

Vi har også et link fra http://www.vibfisk.dk/ til historien, og vi
vil også gerne have besøg :)

-enrico

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 05-10-04 12:52

"enrico" <enricoool@hotmail.com> wrote in message
> DKs største gedde er fanget i Viborg ifølge Sportsfiskerforbundets
> hjemmeside.
>
> Vi har også et link fra http://www.vibfisk.dk/ til historien, og vi
> vil også gerne have besøg :)

Bliver det ikke et problem at få den godkendt som rekord?
Den er jo genudsat, billedet dokumenterer ikke målestoksforholdet etc.

Stadig lang vej op til Grarup gedden på 26,5 kg :) der jo godt nok blev
indbragt vha et haglgevær.

mvh
Michael Christoffersen

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 05-10-04 14:59

"Michael Christoffersen" <pescatorNOT_SPAM@vip.cybercity.dk> wrote in
message news:cju1ts$2843$1@news.cybercity.dk...

> [...]
> Den er jo genudsat, billedet dokumenterer ikke målestoksforholdet etc.
>
> Stadig lang vej op til Grarup gedden på 26,5 kg :) der jo godt nok blev

Blev den ikke bare aflivet med et jagtgevær?

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 05-10-04 15:18

Michael Christoffersen wrote:

> Bliver det ikke et problem at få den godkendt som rekord?
> Den er jo genudsat, billedet dokumenterer ikke målestoksforholdet etc.

Sådan skal det jo netop være med de meget store fisk, for hvis der
er for mange facts, så er der ikke råderum for myterne...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Splitcane

Dato : 06-10-04 23:12

Helt ærligt. Vejer den 17 kg?
Har set en del 10+ ere. Men den ligner ikke noget større end 12-14 kg.
Tror ikke på at vægten har været indstillet rigtigt.

http://www.kandu.dk/

Fra : afa

Dato : 07-10-04 15:28

Hvis du kan spotte det ud fra det billede, så vil jeg da mene, at du skulle
overtage Jimmy Bøjgaards plads søndag aften som "Falkeøje" ;)

Fra : Konrad

Dato : 07-10-04 15:43

"afa" <bogus@bogus.bo> wrote in message
> Hvis du kan spotte det ud fra det billede, så vil jeg da mene, at du
skulle
> overtage Jimmy Bøjgaards plads søndag aften som "Falkeøje" ;)

Ja, det er helt umuligt - man aner jo ikke hvor stor fiskeren er, hvilken
vinkel den holdes i osv...