Hvorfor jeg er glad for min 3510i
Fra : Georg

Dato : 03-10-04 22:35

1: Den har tilpas store knapper, der er gode at trykke på
2: Den har lang tale og standby tid
3: Den har ikke et overflødigt crappy kamera
4: Den er nem og hurtig at sms`e på
5: Dens størrelse gør, at man kan holde den uden den "glider" ud af hånden
6: Den har kalender og vækkeur som aldrig svigter
7: Den har ikke noget crappy mail halløj indbygget, som jeg alligevel aldrig
ville kunne bruge til den størrelse mails jeg sender og modtager
8: Den har en god lyd
9: Den svigter aldrig
10 : Den var billig

mvh Georg

Fra : DirectX

Dato : 03-10-04 22:43

Du glemte 1 ting, det back Gammon spil der ligger på den hehe

Mvh
C@ss

Fra : Calle.

Dato : 04-10-04 11:06

DirectX wrote:
> Du glemte 1 ting, det back Gammon spil der ligger på den hehe

han har også glemt: At den er tung som helvede, så man kan mærke man har den
med.
--
Calle.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-10-04 11:43

Calle. skrev:

> han har også glemt: At den er tung som helvede, så man kan mærke man
> har den med.

+ at den er mindre køn (ingen gider stjæle den) + at alle poptøserne
render rundt med en så man kan altid få hjælp til den

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : RpR

Dato : 04-10-04 12:21

> + at alle poptøserne
> render rundt med en

Word!!

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-10-04 21:56

RpR skrev:

> Word!!

LOL

Fra : Sørensen

Dato : 04-10-04 14:44

"Georg" skrev

> [...]
> aldrig
> ville kunne bruge til den størrelse mails jeg sender og modtager

Det er da pisse ireterende at man ikke kan slå pauseskærmen fra og at man
ikke kan se displayet når baggrundslyset slukker....næe giv mig en god
gammel 3410.

vh.
Sørensen

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 04-10-04 14:40

> Det er da pisse ireterende at man ikke kan slå pauseskærmen fra og at man
> ikke kan se displayet når baggrundslyset slukker....næe giv mig en god
> gammel 3410.

Hvem har fortalt dig at man ikke kan slå pauseskærmen fra ? - det kan man
snildt på min.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Sørensen

Dato : 04-10-04 15:02

"Andreas skrev >
> Hvem har fortalt dig at man ikke kan slå pauseskærmen fra ? - det kan man
> snildt på min.

Ja i max 90 minutter ?

vh.
Sørensen

Fra : Calle.

Dato : 05-10-04 00:59

Sørensen wrote:
> "Andreas skrev >
>>
> Ja i max 90 minutter ?

hvorfor max 90, du kan da bare slå den fra

--
Calle.

Fra : Eh-Fniller

Dato : 05-10-04 08:46

Calle. wrote:

> hvorfor max 90, du kan da bare slå den fra

hvor henne i menuen er det?
jeg kunne ikke finde den.

EH

Fra : Calle.

Dato : 05-10-04 09:27

Eh-Fniller wrote:

> hvor henne i menuen er det?
> jeg kunne ikke finde den.

Kan desværre ikke lige sige det, da jeg ikke har min længere.
Det kan da være det er mig der husker forkert, har jo haft 2 andre siden.
--
Calle.

Fra : Calle.

Dato : 05-10-04 00:58

Sørensen wrote:
> Det er da pisse ireterende at man ikke kan slå pauseskærmen fra og at
> man ikke kan se displayet når baggrundslyset slukker....næe giv mig
> en god gammel 3410.

Det kan man da ihvertfald på min
--
Calle.

Fra : Frank Storm

Dato : 09-10-04 20:46

Hej Georg

Jeg sidder sgu tit og tænker nøjagtig de samme tanker som du skriver her !
jeg møder bare meget lidt forståelse for dem når jeg snakker med venner og
bekendte ...de vil have en telefon med crappy mail systen og et crappy
kamera ...man bruger jo aldrig det lort

Hilsen

Frank