mangler gode råd om SE T630
Fra : Poul Johannsen

Dato : 03-10-04 16:45

Hej

Vedrørende min tråd om ødelagt SE Z600 vil jeg have en ny mobil men denne
gang ingen klaptelefon
Jeg er blevet lun på SE T630. Er det et godt køb eller hvad?
Den koster kun 1450 kr uden abonnement og simlås. Det er da billigt
Hvad siger i?

Mvh Poul

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 03-10-04 17:16

Poul Johannsen skrev:

> Jeg er blevet lun på SE T630. Er det et godt køb eller hvad? Den koster
> kun 1450 kr uden abonnement og simlås. Det er da billigt Hvad siger i?

Ja det lyder fornuftigt men den holder stadig ikke til at du kaster rundt
med den i arrigskab..

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Poul Johannsen

Dato : 03-10-04 17:47

Hej

> Ja det lyder fornuftigt men den holder stadig ikke til at du kaster rundt
> med den i arrigskab..

SE Z600 var langsom i sms og pludselig vil den ikke rigtigt skrive de ord
jeg vil og blev lidt gal over det og så smed jeg den bare på gulvet.
Men man lærer af sine fejl.
SE T630 skulle være hurtig i sms, så det bliver dejlig med sådan en. Jeg har
nærmest forelsket mig i den.
Glæder mig til jeg får den. Ved ikke om jeg skal tager den i sort eller
hvid.

Mvh Poul

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 03-10-04 18:55

Poul Johannsen skrev:

> SE Z600 var langsom i sms og pludselig vil den ikke rigtigt skrive de ord
> jeg vil og blev lidt gal over det og så smed jeg den bare på gulvet. Men
> man lærer af sine fejl.

T630 er langsom også.

> SE T630 skulle være hurtig i sms, så det bliver dejlig med sådan en.

Du bliver ked af den så hvis du forventer den er hurtig til sms. Jeg blev
skuffet.

> Jeg har nærmest forelsket mig i den.

Forståes. LÆKKER telefon.

> Glæder mig til jeg får den. Ved ikke om jeg skal tager den i sort eller
> hvid.

Helt klart sort. Den hvide ligner plastik lidt for meget.

Fra : Poul Johannsen

Dato : 03-10-04 19:03

Hej

> T630 er langsom også.

Hmmm. Øv

> Du bliver ked af den så hvis du forventer den er hurtig til sms. Jeg blev
> skuffet.

Har ellers hørt at den skulle være hurtig i sms

> Forståes. LÆKKER telefon.

> Helt klart sort. Den hvide ligner plastik lidt for meget.

Ok det bliver så den sorte jeg køber. Men hælder lidt fra på grund af den er
langsom i sms. Findes der ikke en firmware opdatering der løser problemmet.
Hvor meget hukommelse har den?

Tak for hjælp jeg har fået

Mvh Poul

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 03-10-04 19:09

Poul Johannsen skrev:

> Hej

Hej

> Hmmm. Øv

Meget øv.

> Har ellers hørt at den skulle være hurtig i sms

Det sagde folk også om T610, Z600, T630 .. ja det siger alle. Når de så
har haft dem i et stykke tid og har vænnet sig til at skrive på dem (og
det derved går hurtigere) så opdager man hvor langsomme de er.

Og det ÆRGRER mig da jeg synes det er så lækre telefoner men jeg kan
bare ikke leve med at de er så sløve.

K700 mener jeg den hedder skulle være hurtigere pga. dens cpu er
opdateret til en hurtigere model.

Om det så har hjulpet ved jeg ikke..

> Ok det bliver så den sorte jeg køber. Men hælder lidt fra på grund af
> den er langsom i sms. Findes der ikke en firmware opdatering der løser
> problemmet. Hvor meget hukommelse har den?

Jeg kan ikke huske hvor meget memory den har men det vil ikke hjælpe ret
meget med en software opdatering.

> Tak for hjælp jeg har fået

Velbekomme.

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-10-04 12:10

Poul Johannsen wrote:

> [...]
> nærmest forelsket mig i den.
> Glæder mig til jeg får den. Ved ikke om jeg skal tager den i sort eller

Hvis du vælger hvid, så har jeg en sort som jeg vil bytte med (godt nok
bundet til Orange, men det gør forhåbentlig ikke noget.).

Jeg har nemlig lige fået et skidegodt tilbud fra Orange. Desværre kun
med sorte telefoner.

En T630 til 199 mod at binde mig til Go i 6 måneder a 199 kroner. Og
de 199 kan bruges til både SMS, Tale og MMS*.
Da jeg i forvejen ikke har noget problem i at komme op på de 199 kroner
med mit nuværende abonnement, så er det okay.

(I kan så selv gå på Oranges hjemmeside og regne besparelsen ud i
forhold til deres almindelige tilbud på en T630. Jeg kan godt røbe,
at den er god)

Grunden til jeg kan få det er, at jeg spurgte om de kunne matche Fonas
tilbud: T630 til 199 og 6 * SonofonKvantum a 199 kroner.
Og det kunne de.
Derudover er Kvantums 199 kroner er kun samtale. Derudover kommer SMS og
MMS.

Så man må sige, at det er et godt tilbud.

*: hvilket jeg ikke har prøvet før. Så der bliver der sikkert brændt
noget af på den konto.

mvh

Carsten Riis (2300 Kbh S)

FUT: news:dk.snak.snik, da bytteri ikke er en del af
teknik.mobil-gruppens fundats.

Fra : OmmiZZ

Dato : 08-10-04 10:51

Såvidt jeg ved er indmaden den samme i Z600 og i T610/630
modllerne.......men er der nogen der kan bekræfte dette..?!

Reg
OmmiZZ

Fra : Anders

Dato : 08-10-04 11:03

Det er den samme 'indmad'. Den eneste forskel er designet og at Z600 er en
klaptelefon.

/Anders