Langsom tdc forbindelse?
Fra : Sørensen

Dato : 03-10-04 11:42

Er det bare hos mig - eller er der andre der oplever at deres TDC
bredbåndsforbindelse de sidste par dage har været ualmindelig langsom?
sørensen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 03-10-04 16:09

Sørensen wrote:
> Er det bare hos mig - eller er der andre der oplever at deres TDC
> bredbåndsforbindelse de sidste par dage har været ualmindelig langsom?
> sørensen

Ingen problemer her hos mig (i Hillerød) - kører problemfrit.

Da det er specifikt Tdc-spørgsmål, så ville det nok være smartere at spørge
i den interne Tdc-gruppe news:tele.internet.adsl hvor alle er Tdc-brugere.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : GiWeo

Dato : 05-10-04 15:49

Bor goså i Hillerød - uploaden har været OK - men downloaden har
ikke været noget at skrive hjem om - dt kører dog OK i dag !

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk