CD-R problem
Fra : Vidal

Dato : 13-05-01 19:54

Jeg har fået et problem med min Matshita CD-R CW-7582
og kan ikke selv regne ud hvad, der er galt.

Når jeg forsøge at brænde kører det tilsyneladende fint,
både ved testen og de første 2-3 min af selve brænderiet.
Men pludselig holder den op med at køre, mens programmet
fortsætter uanfægtet og brænder skiven 'færdig'.

Jeg har forsøgt forskelligt software, Nero, CD Creator, CloneCD
men alle med samme sørgelige resultat har også skiftet IDE kabel.

Den virker fint når som læser, det er kun i brændingen, der opstår
problemer.

Win 98, Amd K2-400.

Er der nogen, der kan give mig en ide eller en anvisning på, hvad
jeg kan gøre.

Venlig hilsen

Villy Dalsgaard

Fra : Ove Kristensen

Dato : 13-05-01 21:47

Hej !
Jeg har selv haft sådan et brænder-drev, og jeg mener ikke at det er
understøttet af CloneCD, og hvis du har dem begge installeret på engang
opstår der problemer.
Mit råd til dig er: Slet de gamle brænderprogrammer og installer igen fra
bunden af.

Mvh
OveK.

Fra : Vidal

Dato : 15-05-01 21:45

"Ove Kristensen" <ovek@mail.dk> skrev i en meddelelse news:9dmrs0$6b3$1@news.inet.tele.dk...

> [...]

> opstår der problemer.
> Mit råd til dig er: Slet de gamle brænderprogrammer og installer igen fra

Tak for dit råd, det var løsningen på problemet.

Venlig hilsen

Villy Dalsgaard