Reparation af Samsung E700
Fra : Asger Sorensen

Dato : 02-10-04 23:22

Hej Gruppe

Efter en bytur vågnede jeg op til både en hovedpine og sandheden om at jeg
havde smadret displayet på min samsung e700.

Nu er mit spørgsmål, er der nogen der har et bud på hvad det koster at få
skiftet et display?

mvh
Asger

Fra : Mads Breddam

Dato : 02-10-04 23:56

> Nu er mit spørgsmål, er der nogen der har et bud på hvad det koster at få
> skiftet et display?

Sikkert det samme som det koster mig at erstatte mine Shure e2c, som efter
fredag nat ligger og gør sig smarte et sted i Københavns gader.

Beklager "svaret" , - det kan du jo ikke bruge til noget, men jeg føler med
dig.

--
Mvh.:
Mads Breddam

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 03-10-04 02:00

On Sun, 3 Oct 2004 00:22:21 +0200, "Asger Sorensen"
<aso-ingenspam@atiu.dk> wrote:

>Hej Gruppe
>
>Efter en bytur vågnede jeg op til både en hovedpine og sandheden om at jeg
>havde smadret displayet på min samsung e700.

Du skulle have brugt knojernet....

>Nu er mit spørgsmål, er der nogen der har et bud på hvad det koster at få
>skiftet et display?

Du kan få et nyt display for 500-600 kroner - men det er uden
montering. Om man kan gøre det selv, aner jeg ikke.

Lars

Fra : Mikkel Trabjerg Knud~

Dato : 06-10-04 17:24

det er svært selv at skifte, noget sværere end fx. i Nokia.
Men et nyt display koster 549,00 DKK inkl. moms
http://www.modify.dk/?page=products&mode=rdisplay&product=displayE700#displayE700

--
Med venlig hilsen/Best Regards

Mikkel Trabjerg Knudsen - www.modify.dk
Nokia reservedele, unlock, reperationer og tilbehør

Nu også unlock og opdatering af SonyEricsson

Onlinesupport: ICQ: 264960259
Husk at du kan betale med kreditkort