har ødelagt min nye SE Z600. Kan den repar~
Fra : Poul Johannsen

Dato : 02-10-04 13:53

Hej

Kom til at smide min SE Z600 ned på gulvet på grund af at den ikke ville
stave de ord jeg indtastede.
Den knækkede i 2 dele. Kan den repareres? Eller er den færdig.

I kan se billede af den på NG dk.binaer

Mvh Poul

Fra : \(-Peter-\)

Dato : 02-10-04 15:35

dumt...!

tror det kan reddes af et værksted for ca 1000... spørg et værksted hvad de
mener..
/peter

Fra : RpR

Dato : 02-10-04 16:11

> Kom til at smide min SE Z600 ned på gulvet på grund af at den ikke ville
> stave de ord jeg indtastede.

Lidt OT, men hvis du behandler dine ting på den måde så ved jeg nu ikke helt
om jeg har ondt af dig..

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Olesen

Dato : 02-10-04 16:12

"Poul Johannsen" <poul-johannsenNO@SPAMrnet.dk> skrev i en meddelelse

> Den knækkede i 2 dele. Kan den repareres? Eller er den færdig.

Tape er svaret.

Fra : N_B_DK

Dato : 02-10-04 19:32

Olesen wrote:
> "Poul Johannsen" <poul-johannsenNO@SPAMrnet.dk> skrev i en meddelelse

> Tape er svaret.

Ja og det ser kanon godt ud med sådan en gang tape *GG*

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 03-10-04 21:28

> [...]
> stave de ord jeg indtastede.
> Den knækkede i 2 dele. Kan den repareres? Eller er den færdig.

Hmm må jeg anbefale først at tage et kursus i vrede-beherskelse og så købe
en nogenlunde stødsikker tlf

Sorry... Næsten for nemt og aldeles OT men jeg kunne ikke lige...

--
/Steen
Fjern alt til og med sidste underscore i email.