Bedste nforce 2 bundkort m. passiv køling ~
Fra : sharky

Dato : 02-10-04 12:25

Hej,

Hvad er det bedste bundkort med Nforce 2 chipset og uden blæser ?

Jeg ved Abit NF7-S ver. 2.0 er god med blæser, men hvad er bedst uden ?

På forhånd tak.

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 02-10-04 12:36

"sharky" <x_sharky@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er det bedste bundkort med Nforce 2 chipset og uden blæser ?
>
> Jeg ved Abit NF7-S ver. 2.0 er god med blæser, men hvad er bedst uden ?

Det bedste må vel så være samme bundkort, med en eftermonteret passiv køler?
Sådan nogen er ikke så dyre, og heller ikke svære at montere.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : JK

Dato : 03-10-04 09:46

On Sat, 2 Oct 2004 13:25:00 +0200, "sharky" <x_sharky@hotmail.com>
wrote:

>Hej,
>
>Hvad er det bedste bundkort med Nforce 2 chipset og uden blæser ?
>
>Jeg ved Abit NF7-S ver. 2.0 er god med blæser, men hvad er bedst uden ?

Hvad med asus's nforce2 400 bundkort. De er uden blæser, og du kan
vælge forskellige modeller til 700 kr. plus.

Men a7n8x-x er uden dual ram band controller (single).

mvh

John

Fra : Tazman

Dato : 03-10-04 11:36

wrote:

>Hej,
>
>Hvad er det bedste bundkort med Nforce 2 chipset og uden blæser ?
>
>Jeg ved Abit NF7-S ver. 2.0 er god med blæser, men hvad er bedst uden ?
>
>På forhånd tak.

Jeg har netop købt et abit nf7-s2 som har passiv køling. Det kører
fantastisk og kan desuden clockes via windows.

Tazman

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 03-10-04 17:39

"Tazman" <Karlsen@fjerndette.adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har netop købt et abit nf7-s2 som har passiv køling. Det kører
> fantastisk og kan desuden clockes via windows.
>
> Tazman

Hmm, undrer mig over, at der angiveligt kun er usb 1.1 porte?
Det må da være en hæmsko på så nyt et kort.

Kurt

Fra : Tazman

Dato : 03-10-04 18:17

On Sun, 3 Oct 2004 18:39:20 +0200, "Kurt B. Andersen"
<kurtnospam@portalen.no> wrote:

>"Tazman" <Karlsen@fjerndette.adslhome.dk> skrev i en meddelelse

>Hmm, undrer mig over, at der angiveligt kun er usb 1.1 porte?
>Det må da være en hæmsko på så nyt et kort

på mit er der usb 2.0 samt firewire, raid og andet geil... :)