maxisidorna
Fra : Hans Olsen

Dato : 01-10-04 21:58

Hej
Er det kun mig, eller er det umuligt at komme ind på siderne
med båd typerne.
Jeg får kun en HTML side ????
http://www.maxisidorna.com/maxibatarna/modellfakta.jsp

Hans Olsen

Fra : Poul Bak

Dato : 02-10-04 01:36

Samme her

Fra : Bo Carlé

Dato : 02-10-04 09:19

"Poul Bak" <Anyone@no.com> skrev i en meddelelse
> Samme her
>
> "Hans Olsen" <hoNOSPAM@vejen-net.dk> skrev i en meddelelse

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Om siden/siderne på:
http://www.maxisidorna.com/maxibatarna/modellfakta.jsp

Hej Hans Olsen - Poul Bak
MAXImanden på ovenstående link skriver:
MaxiSidorna består av ungefär 1500 filer uppdelat på:

a.. 850 Grafiska bilder

b.. 420 HTML-filer 40 Adobe Acrobatfiler

c.. 170 Kataloger

Utrymmesmässigt tar sidorna upp runt 35-40MB.

______________________________________

Siderne er nok ikke tjekket, fra en ANDEN computer. Man kan se, der bruges
JAVA

og at der er opsat en Apache server et eller andet sted...

For at tjekke, at oplagte sider på Internet ser ud som forventet, kan man
bruge:

http://home.snafu.de/tilman/xenulink.html

som dog ikke giver megen hjælp til ovenstående link, da ikke meget virker på
MAXImandens side!

I kunne skrive til ham, og......Så meget arbejde, og så lidt.......

Med Venlig Hilsen

Bo

Fra : Hans Olsen

Dato : 02-10-04 21:16

> [...]
> Hej
> Er det kun mig, eller er det umuligt at komme ind på siderne

Siderne virker igen - fantastiske fine oplysninger - havde man bare
det på alle både.
Jeg ved ikke helt hvad jeg skal købe, derfor interesse for siderne.
Hilsen
Hans

Fra : Claus Tersgov

Dato : 02-10-04 22:26

Hans Olsen skriblede og skrablede følgende:

> Siderne virker igen - fantastiske fine oplysninger - havde man bare
> det på alle både.

Udkig.dk Se under bådbasen, der er også en masse oplysninger.

Dog skal man tage disse oplysninger med forbehold som så mange andre
oplysninger, der er på internettet. De er jo indleveret fra forskellige
kilder, så der kan være enkelte fejl imellem.

Claus

Fra : Allan Unnerup

Dato : 03-10-04 11:55

> [...]
> oplysninger, der er på internettet. De er jo indleveret fra forskellige
> kilder, så der kan være enkelte fejl imellem.

Ja, med 140.000 kategoriserede oplysninger, må der nødvendigvis være fejl.
Men vi retter alle fejl, vi bliver opmærksom på, og vi dobbeltchecker
oplysninger i den udstrækning, der er muligt.

Hvis nogen har rettelser, må I MEGET gerne sende dem til os, med en
reference til, hvor I har oplysningerne fra (fx original brochure, målebrev
el lign.). Men send venligst kun rettelser, hvis I er 100% sikker på
oplysningerne. Vi vil hellere mangle 2, end vise 1 forkert.

Der kommer i øvrigt en opdateret bådbase i løbet af efteråret med ca. 8.000
bådtyper.

Med venlig hilsen
Allan