Medarbejderbredbånd
Fra : Erik Thorsen

Dato : 01-10-04 16:39

Jeg håber det er den rigtige gruppe jeg er havnet i. Jeg har fået tilbudt
medarbejderbredbånd på min arbejdsplads. Jeg har lidt svært ved at
gennemskue fordele/ulemper. Er der nogen der har erfaring med det.

Erik Thorsen

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 01-10-04 17:58

"Erik Thorsen" <et@XXdanvisionXXX.dk> wrote in message
> Jeg håber det er den rigtige gruppe jeg er havnet i. Jeg har fået tilbudt
> medarbejderbredbånd på min arbejdsplads. Jeg har lidt svært ved at
> gennemskue fordele/ulemper. Er der nogen der har erfaring med det.

Det er bare almindeligt bredbånd hvor du slipper billigere i skat.
Hvis det er en forbindelse til 500,- vil du blive trukket 500 før skat - så
du vil spare skatten på din forbindelse.

Der er dog det krav at du skal have en opkobling til firmaet - det er ikke
nok du bare kan tjekke mail via webmail.
Hvis det ikke er opfyldt bliver du beskattet efter fri telefon princippet.

http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/skattefrit_bredbaand/index.pht
ml#pfsd458 - beskriver det meget godt

/Dennis

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 07-10-04 15:29

Dennis Pedersen wrote:
> [...]
> ikke nok du bare kan tjekke mail via webmail.
> Hvis det ikke er opfyldt bliver du beskattet efter fri telefon

Det mener jeg nu ikke er et krav hvis man har et tele forbrug over 3k kr om
året..
Kan ikke lige linke til noget lige nu, men har læst det et sted..

Fra : Søren Larsen

Dato : 07-10-04 15:34

"Morten Fjendbo" <dxl@(REMOVE)dxlnet.dk> skrev i en meddelelse

> Det mener jeg nu ikke er et krav hvis man har et tele forbrug over 3k kr
om
> året..
> Kan ikke lige linke til noget lige nu, men har læst det et sted..

Det er rigtigt, det er ikke et krav mere....

Fra : David T. Metz

Dato : 14-10-04 08:46

Erik Thorsen wrote:
>Jeg har lidt svært ved at gennemskue fordele/ulemper.

Ulempen er typisk en lang uopsigelighed, fordi du ikke er forbruger i
forholdet. Tjek betingelserne.

David