Benchmark af Debian virtual server
Fra : Morten

Dato : 01-10-04 13:25

Hej.

Jeg har lejet et virtuel server der kører Debian Sarge. Jeg synes dog
den virker lidt træg i det, så jeg vil høre om der er nogen der har
erfaringer med værktøj til måling af CPU performance for et sådant
system.

Mvh,

Morten

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 01-10-04 13:39

On 2004-10-01, Morten <usenet@kikobu.com> wrote:

> [...]
> den virker lidt træg i det, så jeg vil høre om der er nogen der har
> erfaringer med værktøj til måling af CPU performance for et sådant

Kør bonnie for disk benchmark.
dnect for noget cpu bound. (eller skriv lidt med noget primalsfaktorisering
eller andet hårdet)

Jeg ved ikke helt hvad du skal gøre mh.t memory becnhmarks.

Thomas