Model hobby!
Fra : Flemming Kold

Dato : 01-10-04 09:48

Er det denne gruppe man skal benytte til at ytre sig om mode hobby?

F.Kold

Fra : Flemming Kold

Dato : 01-10-04 09:58

Shit... Türk fejl.

Der skal ikke stå mode hobby, men model hobby....

Fra : Klaus Johansen

Dato : 01-10-04 17:10

Hej Flemming

Model Hobby??
Fly, båd eller biler??

Kender kun til noget med radiostyrede biler.
www.racerc.dk hedder siden.

Klaus Johansen

Fra : Martin Bak

Dato : 01-10-04 18:52

"Klaus Johansen" <ksdj@johansen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Flemming
>
> Model Hobby??
> Fly, båd eller biler??
>
> Kender kun til noget med radiostyrede biler.
> www.racerc.dk hedder siden.

Ja ja, men nu var det jo en brugergruppe kemster og flemming efterlyste. Og
jeg vil da, når jeg nu har både Scalextric og en lille flyvemaskine godt
støtte op. Men denne gruppe er jo ikke ligefrem overrendt, så der er jo
plads nok til os her?

Martin>

Fra : kemster

Dato : 02-10-04 08:03

> Model Hobby??
> Fly, båd eller biler??

Det var det jeg tænkte
Det hele..... alt med fjernstyrede ting og sager.... og måske også
racerbaner og udstillingsmodeller

Kemster

Fra : Peter Pan

Dato : 05-10-04 20:45

"kemster" <kemster@cs-wuzz.com> skrev i en meddelelse

> Det var det jeg tænkte
> Det hele..... alt med fjernstyrede ting og sager.... og måske også
> racerbaner og udstillingsmodeller

Så længe det ikke er model-jernbaner (som har sin egen gruppe), tror jeg
faktisk at det er denne gruppe der er den helt rigtige. Og der er ihvertifal
rigelig plads herinde. Flowet er jo ikke ligefrem overvæltende.

Og vi er nogen der ved lidt om model hobby herinde. Vi er måske bare lidt
stille med det. Jeg har personligt en fjernstyret helikopter og 2 flyvere.

Mvh
Anders

Fra : kemster

Dato : 05-10-04 21:01

> [...]
ihvertifal
> rigelig plads herinde. Flowet er jo ikke ligefrem overvæltende.

Nej det har du da igrunden ret i

> Og vi er nogen der ved lidt om model hobby herinde. Vi er måske bare lidt
> stille med det. Jeg har personligt en fjernstyret helikopter og 2 flyvere.

Jeg har også 2 heli'er..... en stor og en lille ( 30'er, og en micro )

Kemster