Mads Stetter wrote:
> René Jacobsen wrote:
>
>>Det eneste der er lidt usædvaneligt i forhold til andre mobilselskaber
>>er, at hvis der er nogen der ringer forgæves til din telefon, og
>>samtalen ryger videre til din mobilsvarer, så betaler du for
>>viderestilling.
>
> Sådan har det vel altid været?
>
> Mener da også selv man vetarler for det hos telmore?
Jeg lavede i går en test for at undersøge om der var forskel på
a) telefonen først ringer og der derefter viderestilles til telefonsvareren
b) telefonen er slukket og der derfor viderestilles med det samme til
telefonsvareren
Jeg kan på min oversigt over forbrug konstatere, at man hos Unotel
betaler viderestilling for begge dele.
På Telmores hjemmeside står:
<
https://web.telmore.dk/about/contact.html>
(Få hjælp her -> Spørgsmål & Svar -> TELMORE services -> TELMORE-Svar)
"TELMORE-Svar fungerer som en almindelig telefonsvarer. Alle dine opkald
besvares automatisk, hvis du enten har slukket din mobiltelefon, er uden
for dækningsområdet eller hvis du ikke tager telefonen, når den ringer."
og
"Viderestillingen til din TELMORE-Svar er gratis, mens det koster
almindelig opkalds- og minuttakst i Danmark at aflytte dine beskeder."
Jeg mener ikke der med ovenstående kan være nogen tvivl om, at det er
gratis hos Telmore.
Men det er efter min mening stort set det eneste minus ved Unotel, i
forhold til fx. Telmore. Men med de fordele er er hos Unotel fx. lavere
minuttakst og sms-takst mm., synes jeg der er god grund til at blive
kunde hos Unotel.
René