Udlæsning af IMEI nummer: How-to-do-it?
Fra : Henrik

Dato : 30-09-04 18:07

IMEI nummer kan udlæses på mobiltelefoner v.h.a. en lille kode.
Har set koden fornylig i NG, men fik den ikke skrevet ned i farten. Det er
noget med et 6-tal, et par#-tegn og vistnok en * eller et 0.

--
/`\\\
( @ @ )

Fra : Th Frydensberg

Dato : 30-09-04 18:45

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-09-04 21:00

On Thu, 30 Sep 2004 19:07:29 +0200, "Henrik" <fjerndettehgj@c.dk>
wrote:

>IMEI nummer kan udlæses på mobiltelefoner v.h.a. en lille kode.
>Har set koden fornylig i NG, men fik den ikke skrevet ned i farten. Det er
>noget med et 6-tal, et par#-tegn og vistnok en * eller et 0.

Se http://www.usegoogle.tk/

Hint: "See IMEI", "Vis IMEI", "Show IMEI", "Se IMEI"...

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

Fra : helloo.dk

Dato : 30-09-04 22:12

> Se http://www.usegoogle.tk/
>
> Hint: "See IMEI", "Vis IMEI", "Show IMEI", "Se IMEI"...

Sjovt du ALTID vælger den svære løsning. var det ikke meget nemmere at
skrive *#06# eller er det en lov at du ikke giver noget som helst fra dig
gratis?

Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadet telefoner. (kan ikke give garanti på hvor lang tid det virker
da dette også afhænger af hvor lang tid siden det er osv...)
Det største professionel unlock firma i Jylland (Flere afdelinger.)

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-09-04 22:22

Dan skrev:

>Sjovt du ALTID vælger den svære løsning. var det ikke meget nemmere at
>skrive *#06# eller er det en lov at du ikke giver noget som helst fra dig
>gratis?

Suk! Det jeg gav var hjælp til selvhjælp! Det er sådan set en større
hjælp - for det er da smart at kunne finde svar på sine spørgsmål
lynhurtigt på Google en anden gang.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : N_B_DK

Dato : 01-10-04 15:00

Lasse Hedegaard wrote:
> Suk! Det jeg gav var hjælp til selvhjælp! Det er sådan set en større
> hjælp - for det er da smart at kunne finde svar på sine spørgsmål
> lynhurtigt på Google en anden gang.

Korrekt, men det kræver en anden gang at spørger ved hvad der skal søges
efter, ellers er det bestemt ikke hurtigere.

--
MVH.
N_B_DK