Taske til N6230?
Fra : Jakob Griffel

Dato : 30-09-04 18:04

Hej igen!

Så er jeg nået så langt at jeg godt kunne tænke mig en taske (et etui
eller hvad det nu hedder) til min N6230.
Har Nokia lavet en original til denne model? På hjemmesiden siger de
bare, at der findes noget, men ikk en bestemt model.
Hvilken bruger i (gerne med et link måske)?
Samme spørgsmål iøvrigt til en 6610i...

--
Hilsen Jakob

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 01-10-04 11:49

On 30 Sep 2004 17:04:06 GMT, Jakob Griffel
<jakob_griffel@WJLSQhotmail.com> (slet WJLSQ) wrote:

> [...]
>bare, at der findes noget, men ikk en bestemt model.
>Hvilken bruger i (gerne med et link måske)?

Til en Nokia 6230 vil jeg godt anbefale Krusells taske til selvsamme.
Jeg bruger selv deres tasker til samtlige af mine mobiltelefoner, inkl
min Nokia 6230.
Flemming Jacobsen

Fra : Anders

Dato : 01-10-04 12:40

Hvor kan de købes henne af ??
- Har selv en 6230 !

/Anders

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 01-10-04 13:23

On Fri, 1 Oct 2004 13:39:48 +0200, "Anders" <dsl147695@vip.cybercity.dk>
wrote:

>Hvor kan de købes henne af ??
>- Har selv en 6230 !

Telekæden fører dem. Men skal lige prøve at se i mine gemmer om jeg ikke
kan finde nummeret til importøren. For så kan du nemlig ringe til dem og
f¨å at vide hvor at den nærnmeste forhandler er for dig.
Flemming Jacobsen

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 01-10-04 14:13

Hej

Telekædens adresse er: http://www.telekaeden.dk

mvh
Gerner

Fra : JMo.

Dato : 01-10-04 16:52

Importøren er: http://www.qualitymobile.dk

Fra : benny.dk

Dato : 01-10-04 18:44

> [...]
>bare, at der findes noget, men ikk en bestemt model.
>Hvilken bruger i (gerne med et link måske)?

Nu bruger jeg ikke en taske til min mobil, men jeg ar en til min PDA (HP
Ipaq 2210) og overvejer en til min laptop.

Jeg har valgt Piel Frama http://www.pielframa.com og kan på det varmeste
anbefale dem. Det er gedin kvalitet for pengene. Prisen er inkl levering
fra Spanien med TNT - og jeg fik min om onsdagen efter at have bestilt
om søndagen.....

Jeg ved dog ikek om de har til mobiler, men vil tror det, men kig efter.

/benny.dk

Fra : Jakob G.

Dato : 02-10-04 09:11

> Til en Nokia 6230 vil jeg godt anbefale Krusells taske til selvsamme.
> Jeg bruger selv deres tasker til samtlige af mine mobiltelefoner, inkl
> min Nokia 6230.

De ser flotte ud. Jeg vil gerne have en horisontal, altså en der sidder
vandret på bæltet. De fylder ikke så meget...
Hvilken af den mange modeller bruger du til din 6230?

--
Hilsen Jakob

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 02-10-04 20:19

On Sat, 2 Oct 2004 10:11:07 +0200, "Jakob G." <nogen@emialadresse.dk>
wrote:

>De ser flotte ud. Jeg vil gerne have en horisontal, altså en der sidder
>vandret på bæltet. De fylder ikke så meget...
>Hvilken af den mange modeller bruger du til din 6230?

Jeg bruger den udgave med universal tilslutningen bagpå så at jeg mere
eller mindre selv kan bestemme hvad jeg vil bruge af clip og deslige.
Flemming Jacobsen