Psoreasis hos hund
Fra : R. Ilsøe

Dato : 13-05-01 15:06

Findes det??

Rinnie Ilsøe

Fra : Reichenbach & Hammer

Dato : 13-05-01 22:00

Mange hudlidelser har jeg hørt om, men ikke psoreasis.

Hilsen Jesper

Fra : x Vuf x

Dato : 14-05-01 09:46

Sun, 13 May 2001 16:06:20 +0200, R. Ilsøe wrote:

>Findes det??

Det håber jeg sandelig ikke!
Har selv psoreasis og har aldrig hørt om det ved dyr.

--
Mvh Sonja sonpet@***mixeren.com fjern de tre *
http://www.sonpet.mixeren.com

Fra : R. Ilsøe

Dato : 14-05-01 11:14

> Det håber jeg sandelig ikke!
> Har selv psoreasis og har aldrig hørt om det ved dyr.

Se, det er netop derfor jeg spørger. Jeg har også selv psoreasis og mødte i
weekenden en rottweiler + med noget der, i mine øjne lignede psoreasis. Der
var simpelthen en overproduktion af hud på hundens snude. Tilsyneladende
kløede den ikke som psoreasis, men et naturprodukt mod psoreasis, der jo
netop er beregnet mod overproduktion af hun skulle i princippet kunne
afhjælpe problemet, hvis det virkelig er en overproduktion af hud, som det i
mine øjne så ud til at være.

Rinnie

PS. Undskyld hvis mine indlæg ser lidt rodede ud for tiden... Det er
begrænset hvor meget mit hoved er ved computeren med 3 børn. Stakkels lille
Nanna har nemlig symptomer på Kolik... Græder meget af tiden. Desuden har
Sundhedsplejersken lige opdaget at hun tilsyneladende brækkede sit kraveben
under fødslen, så her er tryk på, men stor glæde dog!

Fra : x Vuf x

Dato : 14-05-01 16:37

Mon, 14 May 2001 12:13:38 +0200, R. Ilsøe wrote:

>Se, det er netop derfor jeg spørger. Jeg har også selv psoreasis

Ja se det burde jeg jo ha' vidst. Du kan nemlig stave til det...

> [...]
>afhjælpe problemet, hvis det virkelig er en overproduktion af hud, som det i

Der kan man bare se..... Ja man skal da aldrig sige aldrig,
men jeg har altså ikke hørt om det før.

> [...]
>Sundhedsplejersken lige opdaget at hun tilsyneladende brækkede sit kraveben
>under fødslen, så her er tryk på, men stor glæde dog!

Ja stakkels Nana og stakkels Rinnie. Det er hårdt med et kolikbarn!

--
Mvh Sonja sonpet@mixeren.com fjern de tre *
http://www.sonpet.mixeren.com/
-
Turistreklamer har ændret sig. Før i tiden betød "Landlig idyl",
at der ikke var indlagt vand.
Nu betyder det, at der ikke er nogen computer...
-

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 14-05-01 20:48

Det er min hund Sofus, som Rinnie så i weekenden.
Ovenpå hans snude ser det ud til at der er sorte flager som, hvis jeg piller
forsigtigt, løsner sig og under er der helt ren og fin hud. Han virker ikke
som om det klør, og der er ingen blod eller sårskorper.
Han har haft det et par år nu, og dyrlægen kigger dårligt på det, når vi er
til den årlige vaccination.

--
Venlig hilsen Praxis©