Jagt
Fra : Kito

Dato : 30-09-04 06:25

Så er det i morgen det hele ske.
Knæk og bræk til alle her fra Aalborg

vh
Poul

Fra : Martin

Dato : 30-09-04 14:46

> Knæk og bræk til alle her fra Aalborg

Hvad med os i Odense og resten af landet ??

Knæk og Bræk
/Martin

Fra : Kito

Dato : 30-09-04 16:47

Hej Martin der stod " her fra Aalborg, " Jeg ved ikke om det betyder noget
andet i Odense. Man havde jeg haft alle navnene på de brave jægere i det
lille Danmark havde jeg selvfølgelig sat alle navnene på.
Ps. hvor ligge Odense
vh
Poul

Fra : Olfot

Dato : 01-10-04 12:31

Øhhh Odense ligger på det der lille bump du køre over når du skal til
sjælland .... og iøvrigt knæk og bræk til hele landet.!
/jr