Cybercitys tilbud
Fra : Sørensen

Dato : 29-09-04 18:29

Jeg tænker på at skifte udbyder (fra TDC) og bemærker CC`s tilbud som
udløber 1/10, på en 2mbit forbindelse til 429,-.
Er det ikke dagens bedste tilbud? Eller er der noget jeg har overset?
For jeg kan forstå fra mange indlæg her, at CC betragtes som en af de bedste
udbydere, og da jeg har haft meget bøvl med TDC, vil jeg gerne prøve.
sørensen

Fra : Flemming Joensson

Dato : 30-09-04 03:24

"Sørensen" <remove_pbs@adslhome.dk> wrote in

> [...]
> For jeg kan forstå fra mange indlæg her, at CC betragtes som en af de
> bedste udbydere, og da jeg har haft meget bøvl med TDC, vil jeg gerne

De 429 er vist standardprisen og har så vidt jeg husker været det længe.
Det er nok nærmere oprettelsen der er noget man sparer i forbindelse med
tilbudet.

Der er en del Cybercity kunder der i CC's egne grupper har skrevet at de de
seneste dage har modtaget "gaver" fra Cybercity i form af højere downstream
og upstream (mest downstream). Sidst CC var i gavehumør blev det fulgt op
af en prisnedsættelse - så måske du burde vente og se tiden an?

Jeg kan intet garantere, men har været CC kunde siden januar 2003:
Jeg startede på 512/256
Et par måneder senere gik Tele2 i offensiven og CC gav mig 768/256 for at
jeg ikke skiftede selskab (var ikke ude over bindingsfristen på det
tidspunkt - andre fik 2m/512k til en meget billig pris ... øv - var jeg
bare blevet kunde 1 måned tidligere...
I september sidste år opgraderede jeg så til 2M/128k til 445,-/md (mener
jeg)
I Oktober/November kom CC så med en "gave" og jeg fik 3M/360k til de 445 ,-
permanent selvfølgelig :)
Kort tid efter satte de prisen på 2M/128 ned til de 429 per måned ca. og da
økonomien var lidt stram og 3M/360k var lidt mere end hvad jeg egentlig
synes jeg havde behov for valgte jeg at nedgradere for at spare lidt på
ADSL-budgettet som lå lidt højt :)

I dag har jeg faktisk fortrudt det - de 2M vs 3M er ligegyldigt, men
upstream ville jeg gerne have mere af igen. Især når man spiller kan man se
det på ens pingtider. Da jeg havde 360k upstream lå mine ping på 10-16ms
mod Boomtown - nu med 192k ligger de på 25+. Da jeg for et par år siden
havde Boomtown (512/512) havde jeg også ping på 10ms til boomtown-serverne.

Mvh.
Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'

Fra : Bo

Dato : 30-09-04 10:34

> Jeg tænker på at skifte udbyder (fra TDC) og bemærker CC`s tilbud som
> udløber 1/10, på en 2mbit forbindelse til 429,-.
> Er det ikke dagens bedste tilbud? Eller er der noget jeg har overset?

Det tilbud har kørt og er udløbet og så forlænget igen af Cybercity en del
gange efterhånden. Men efter min mening er det da det bedste tilbud specielt
hvis man ikke vil have fastnet tlf.

Fra : Hans Hvelplund Odbor~

Dato : 30-09-04 12:09

Jeg kan bidrage med endnu en positiv oplevelse med CC.
Da jeg opgraderede til 1024/512(til 560/mnd) i foråret fik jeg 1536/512 (til
500/mnd). Jeg har været kunne hos CC i ca 3 år og har kun en enkelt gang
oplevet problemer (det var vidst centralen der var nede i 1/2 døgns tid)

Fra : Lasse Jensen

Dato : 13-10-04 06:34

Hans Hvelplund Odborg wrote:

> Jeg kan bidrage med endnu en positiv oplevelse med CC.
> Da jeg opgraderede til 1024/512(til 560/mnd) i foråret fik jeg 1536/512
> (til 500/mnd).

Samme forbindelse som jeg har... de er nu nogle flinke mennesker.

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]