Ny grejshop i Kolding Storcenter?
Fra : Jimmy

Dato : 29-09-04 15:40

Kan det passe, at man har åbnet en ny grejshop i Kolding Storcenter?
I så fald, kender nogen noget til evt. åbningstilbud og beliggenhed i
centeret?

Mvh. Jimmy.

Fra : Calle.

Dato : 29-09-04 18:05

Jimmy wrote:
> Kan det passe, at man har åbnet en ny grejshop i Kolding Storcenter?
> I så fald, kender nogen noget til evt. åbningstilbud og beliggenhed i
> centeret?

der er ihvertfald intet at se her:
http://www.koldingstorcenter.dk/index.php?url=alfa_oversigt

--
Calle.

Fra : Jimmy

Dato : 29-09-04 18:57

"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> der er ihvertfald intet at se her:
> http://www.koldingstorcenter.dk/index.php?url=alfa_oversigt

Nej, det er der nemlig ikke.
Men det kunne jo være, at oversigten ikke er opdateret endnu.
Det skulle være ganske nyt, har jeg ladet mig fortælle.

Der er jo ikke andet for, at jeg må lægge vejen forbi.
Hvis andre skulle komme forbi før undertegnede, hører jeg da gerne om
det.
Pft.

Knæk og bræk..

Jimmy.

Fra : Claus Jensen fra 600~

Dato : 29-09-04 20:55

jeg syntes jeg hørte i radioen at de skulle åbne på lørdag med masser af
stærke åbnings tilbud, men jeg ved ikke vilken gade... jeg må lytte lidt
mere radio sakla i morgen.

knæk og bræk
claus
kolding

Fra : Jimmy

Dato : 30-09-04 07:53

"Claus Jensen fra 6000 Kolding" <news.claus@fFJERNhornstrup.com> skrev i
en meddelelse news:cjf41l$2md1$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> af
> stærke åbnings tilbud, men jeg ved ikke vilken gade... jeg må lytte

Hvad frekvens holder Radio Sakla til på?
Og kan de lyttes i Vejle?

Jeg skal i hvert fald derhen og se, hvad de har.
Jeg er nemlig på jagt efter et par Scierra Extreme Pants til nedsat
pris.
Og så skal jeg have fyldt en større æske op med Vibrax og Mepps.

Knæk og bræk
Jimmy

Fra : Jimmy

Dato : 30-09-04 13:21

> "Claus Jensen fra 6000 Kolding" <news.claus@fFJERNhornstrup.com> skrev
> i en meddelelse news:cjf41l$2md1$1@news.cybercity.dk...
>>
> Hvad frekvens holder Radio Sakla til på?
> Og kan de lyttes i Vejle?

Du mente vel ikke Radio Skala..
Jeg kender den ikke, men kan man lytte til den i Vejle?

/J.

K & B.

Fra : glock

Dato : 30-09-04 07:52

Kolding jagt og fiskeri åbner 1 oktober i rød gade i kolding storcenter.

Fra : Jimmy

Dato : 30-09-04 08:33

"glock" <drglock2004@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> "Jimmy" <J-man@what-is-micro-and-soft.com> skrev i en meddelelse
>>
> Kolding jagt og fiskeri åbner 1 oktober i rød gade i kolding
> storcenter.

Takker så mange gange.

K & B.

Jimmy.

Fra : Petre Habersaat

Dato : 06-10-04 21:27

den er i rød gade, og er åben fra 1-10

Fra : Jimmy

Dato : 06-10-04 21:50

"Petre Habersaat" <psyco@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> "Jimmy" <J-man@what-is-micro-and-soft.com> skrev i en meddelelse
> den er i rød gade, og er åben fra 1-10

Tak.
Nu må jeg så se, om de har, hvad jeg leder efter til den rigtige pris.
Hvis de ikke kan måle sig med internetpriserne, må jeg overveje mine
planer om at handle med dem.

Mvh og knæk og bræk.

/J.